Onbekend probleem....

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• whynotreversed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-01 22:42
Ik was gister gewoon op de pc, opeens *poef* pc valt uit ... geen rare geluiden ofzo maar hij viel gewoon uit ... ik d8 zal wel voeding zijn ofzo of de pc is te heet ... maar blijkt heel wat anders het geval te zijn.

Als ik gewoon de stroom erop zet (dus niet op de power knop drukken maar wel stroom door de voeding laten) is er niks aan de hand, alle lichten enzo gaan branden (muis, toetsenbord, tft scherm, en op het moederbord 1tje) .
maar zodra ik op de powerknop druk nu, gaat de PC aan, uit, aan, uit ... en dat blijft zo doorgaan (neem ik aan, heb et niet langer dan 20 seconden aangekeken want dat kan nie best zijn)
dus hele tijd een soort 'sloom-snel' effect, of zoiets als een auto die ontzettend laag in de toeren zit ofzo ( weet nie hoe ik het anders kan uitleggen )
en de pc start ook niet op, dus ook geen bios enzo ...
echter als ik de resetknop inhou blijft de PC wel normaal draaien maar hij start dus nie op ( jah logish dat ie dat nie doet weet ik )

Ik heb al een andere voeding geprobeerd maar doet ie precies hetzelfde...

heb al connectoren naar de HD's en naar me CD/DVD speler losgehaald en nog steeds hetzelfde...

ik weet het nie meer, dus ik hoopte dat iemand anders hier nog idëeen heeft want ik zou et nie meer weten

Alvast bedankt, en als er meer info nodig is hoor ik het wel ...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eerst eens met de specs geven, zonder kunnen we niet veel.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter begin eens met deze doornemen en de resultaten hier te posten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoals Terw_Dan zegt, zonder specs kunnen we niets zeggen, bovendien helpt de troubleshooter vaak (nieuwe voeding proberen is geen gek idee, maar zonder te weten wat de oude was en wat de nieuwe kunnen we ook weinig toevoegen)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.