Mp3play3er eenvoudig voorzien van nieuwe muziek

Pagina: 1
Acties:

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023
Wat raden jullie aan om met Win XP mijn mp3player van mp3 te voorzien? Is hier een handig programmatje voor?
Mijn tweede vraag is: Op welke bitrate klinkt de muziek nog goed genoeg vanaf zo'n ding? Zo'n 128 Kbps vermoed ik.... Natuurlijk met als doel, om via 1 druk op de knop mijn mp3tjes van harde schijf (min. 192 Kbps) naar mijn ruimte gevoelig Mp3Player te kopieren met een bitrate van 128 Kbpw. Liever helemaal automatisch, synchroniseren m.b.v. een playlist op het moment dat ik die Mp3Pplayer in mijn USB-poort stop.

Het is trouwens een Mp3Player van Packerd Bell (512Mb).

Ik heb allerlei Mp3 convertors geprobeerd van download.com maar heb er geen gevonden die mp3 naar een andere bitrate naar mp3 kan converteren. Verder hen ik ook bv. op sourceforge geen programma gevonden die zoiets kan.

MAGA :: Make Accountability Great Again ::

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:33

DefLite

Why so serious?

Mischien kan je Itunes gebruiken(ben er niet zeker van)
volgens mij kan je een lowrate mp3 niet naar highrate veranderen

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45
itunes lust alleen ipods

mss winamp windows media player?

ik weet niet zo goed gebruik zelf uitsluitend itunes...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
lowfi schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:37:
itunes lust alleen ipods

mss winamp windows media player?

ik weet niet zo goed gebruik zelf uitsluitend itunes...
Nee hoor, de spelers van Archos kunnen ook met iTunes werken.

@TS: Misschien dat je em kunt laten synchroniseren met WMP10, geloof dat dat wel mogelijk is. Overigens denk ik dat je ook nog wel 96Kbps kunt gebruiken op een PB, ze staan nou niet bepaald bekend om hun kwaliteit.

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023
iTunes gebruik ik niet. Ik converteer nu mijn Mp3 met Free CDDA Extractor (ondertussen dus wel een goed programmatje gevonden dus) naar mijn gewenste bitrate. Ik denk inderdaad dat 96 Kbps goed genoeg is. Daarna kopier ik het met Explorer gewoon naar mijn player. Maar de zoektocht naar een programmatje dat het allemaal automatisch doet bv. mbv een playlist stop niet.......

MAGA :: Make Accountability Great Again ::