Altijden ervaren vele webmaster problemen met lycos. om de haverklap zijn alle website die via lycos gaan amper te raadplegen. webmail gaat ook tergend langzaam. Men geeft zich niet thuis per email en via de telefoon zijn ze ook niet te bereiken. Een tijdje ging het goed maar is weer zwaar bagger bij dat waardeloze bedrijf. Telefoon nummers die je kunt vinden bij je domein gegevens werken ook niet meer. lijkt wel of niemand daar meer werkt en mensen aan hun lot overlaten met hun waardeloze diensten.
Ehh wat wil je hiermee bereiken?
edit:
Je Nederlands
Je Nederlands
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ga er dan weg
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Tja daarvoor hebben we dit forum toch? Ik wil gewoon aandacht hieraan geven en meer klachten van mensen over lycos verzamelen want dit bedrijf is gewoon fout bezig.fsfikke schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:08:
Ehh wat wil je hiermee bereiken?
edit:
Je Nederlands![]()
Lycos heeft erg afgedaan bij mij, ik kan nog steeds niet via hun site op mijn mailaccount komen, aangezien ik nog de som van 0.0€ moet betalen....
Ook na meerdere mails nu en dan een reactie gehad, maar oplossen doen ze niet.
1 raad: ga naar een andere hoster.
(dit is geen flame, maar een mening)
Ook na meerdere mails nu en dan een reactie gehad, maar oplossen doen ze niet.
1 raad: ga naar een andere hoster.
(dit is geen flame, maar een mening)
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Ik zit er ook

Je kan geeneens normaal contact met ze opnemen. Tenminste ik heb geen normaal contact-email-adres gevonden
Alleen een formuliertje waar je geen antwoord op krijg
Je kan geeneens normaal contact met ze opnemen. Tenminste ik heb geen normaal contact-email-adres gevonden
Alleen een formuliertje waar je geen antwoord op krijg
Als je ervoor betaalt -> Zoek een andere (betaalde) host.
Maak je gebruik van de gratis hosting diensten -> Jammer dan, niks aan te doen.
Lycos was vroeger inderdaad wel verschrikkelijk, maar tegenwoordig valt het allemaal wel mee. De servers daar zijn een stuk minder vaak down dan vroeger en de snelheid van de servers ligt ook wel wat hoger dan eerst. Ik maak al een aantal jaar gebruik van de gratis webhostdienst van Lycos en tegenwoordig valt er eigenlijk niet zoveel meer te klagen.
Lycos was vroeger inderdaad wel verschrikkelijk, maar tegenwoordig valt het allemaal wel mee. De servers daar zijn een stuk minder vaak down dan vroeger en de snelheid van de servers ligt ook wel wat hoger dan eerst. Ik maak al een aantal jaar gebruik van de gratis webhostdienst van Lycos en tegenwoordig valt er eigenlijk niet zoveel meer te klagen.
[ Voor 5% gewijzigd door Rhannie op 16-12-2005 20:45 ]
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
hmm dagelijks is de server down!! een gratis hostprovider is nog 10 keer beter dan een betaalde host bij lycos. meestal tussen 16.30 en 19.00 en soms ergens rond 22.00 zijn de sites amper opvraagbaar. ik ben al aan het kijken naar een andere hostprovider.Paddixx schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:20:
Als je ervoor betaalt -> Zoek een andere (betaalde) host.
Lycos was vroeger inderdaad wel verschrikkelijk, maar tegenwoordig valt het allemaal wel mee. De servers daar zijn een stuk minder vaak down dan vroeger en de snelheid van de servers ligt ook wel wat hoger dan eerst. Ik maak al een aantal gebruik van de gratis webhostdienst van Lycos en tegenwoordig valt er eigenlijk niet zoveel meer te klagen.
Pagina: 1