Toon posts:

[2003] Server logt automatisch uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik weet dat hier al een post over is maar ik heb ook hier geen oplossing in kunnen vinden

Elke x als ik in probeert te loggen op me server, zowel lokaal als via rdp wordt ik 1 seconde erna automatisch weer afgemeld

Ik heb meerdere accounts in me active directory als administrator maar ik kom er niet in
ook via veilige modus kom ik niet binnen en wordt ik automatisch afgemeld is er iemand die weet hoe dit kan, verder kan ik wel al me services benaderen zoals me iis, ftp, sharing

Enige mogelijke oplossing die ik nog weet is erd commander 2005 te gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel gewoon in me active directory komen via mijn beheer xp machine,

daar kan ik gewoon users aanmaken en het werkt allemaal gewoon

alleen het inloggen werkt gewoon nog steeds niet

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Is het account misschien gelockt of iets dergelijks? Door de symptomen lijkt het alsof je password is verlopen en je account gelockt is. Je kan wel de andere aangemaakte accounts admin rechten toewijzen? Zo ja, doe dat dan even, als tijdelijke oplossing om toch nog in te kunnen loggen en te troubleshooten :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:52:
Ik kan wel gewoon in me active directory komen via mijn beheer xp machine,
daar kan ik gewoon users aanmaken en het werkt allemaal gewoon
alleen het inloggen werkt gewoon nog steeds niet
Dan kun je ook daarvandaan je eventlogs uitlezen toch?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 14:25
Inderdaad post eens wat meer gegevens. Wat geven de evtn logs van de server aan, wat zie je in beeld zodra je afgemeld wordt ?

Welke account gebruik je om lokaal op de server aan te melden ? De administrator of een andere gebruiker is me niet helemaal duidelijk.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.