Hallo mensen
,
Ik ben op zoek naar een leuke voeding en ik kon niks vinden in dat grote voeding topic. En ik weet totaal niet welke voeding ik nou wil, want er zijn al zoveel soorten en speciale dingen.
Want ik heb al een keer een fout gemaakt om een Q-tec te kopen, dus ik weet verder echt niet wat een goede voeding is.
Als jullie nog goede voedingen weten waar jullie goede ervaringen mee hebben, wil ik dat graag horen.
Ik ben op zoek naar een voeding die;
- goed, stabiel en stil is (een goed merk graag)
- ~450 watt heeft
- er mooi uit ziet (misschien led fan, kan ik er eventueel nog wel inzetten)
- waarvan de cables gemeshd zijn en misschien ook dat systeem dat je alleen de kabels die je nodig hebt kan inpluggen (maar dat hoeft niet persee, als de cables maar gemeshd zijn)
- waarvan de prijs niet hoog is (~80 euro)
Als jullie wat weten wil ik dit graag horen! En sluit aub dit topic niet!
Bedankt!
Christopher
Ik ben op zoek naar een leuke voeding en ik kon niks vinden in dat grote voeding topic. En ik weet totaal niet welke voeding ik nou wil, want er zijn al zoveel soorten en speciale dingen.
Want ik heb al een keer een fout gemaakt om een Q-tec te kopen, dus ik weet verder echt niet wat een goede voeding is.
Als jullie nog goede voedingen weten waar jullie goede ervaringen mee hebben, wil ik dat graag horen.
Ik ben op zoek naar een voeding die;
- goed, stabiel en stil is (een goed merk graag)
- ~450 watt heeft
- er mooi uit ziet (misschien led fan, kan ik er eventueel nog wel inzetten)
- waarvan de cables gemeshd zijn en misschien ook dat systeem dat je alleen de kabels die je nodig hebt kan inpluggen (maar dat hoeft niet persee, als de cables maar gemeshd zijn)
- waarvan de prijs niet hoog is (~80 euro)
Als jullie wat weten wil ik dit graag horen! En sluit aub dit topic niet!
Bedankt!
Christopher
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1