Toon posts:

Call of Duty 2 hapert ineens

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik heb een raar probleem met Call of Duty 2. Ik heb het spel een paar dagen geleden gekocht en geinstalleerd. Werkte perfect, geen haperingen en of schokken. Toen daarna heb ik mijn pc leeggegooid, drivers van mijn videokaart geinstalleerd. Waarschijnlijk een nieuwe versie van mijn drivers. Daarna heb ik CoD 2 weer geinstalleerd en nu hapert hij een heel klein beetje.. Wel irritant.. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn systeem:

Amd Athlon 64 3000+
1 GB RAM
ATI Radeon X800 PRO

Meer zullen jullie denk ik niet nodig hebben.. Alvast bedankt voor jullie reacties.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Heb je ook drivers voor de chipset van je moederbord geinstalleerd? Degene die standaard met Windows meekomen halen vaak niet het uiterste uit het geheel.

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Als je de allernieuwste driver van je videokaart hebt geinstalleerd, moet je eens proberen een iets oudere versie te installeren. En als je de driver van de cd van de videokaart hebt geinstalleerd, moet je eens de nieuwste driver downloaden. Suc6.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb juist de nieuwste driver gedownload, omdat ik er geen cd van heb .. Ik zal de chipset is installeren.