Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een website gevonden waar je een ipod als kado krijgt.

Ik wil wel een ipod als kado dus ik heb me aangemeld voor een ipod 30 gig video. Nu maar afwachten. Ik snap echt niet hoe ze het doen.

Wat denken jullie ervan?

referrer-spam

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 16-12-2005 16:03 ]

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Piramidespel, maar dan anders. Doe maar niet, het zijn allemaal oplichters. Het kost je een gigantische hoeveelheid werk om de ipod te krijgen, en je moet een hele hoop andere mensen flink nemen om het te krijgen.

Copy.com

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

hoe duurder het product, hoe meer kans erop. yeah rrrrright! 8)7
klinkt erg logisch.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Ja, en hij begint hier al met zo'n refferal link.... :r

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
sariel schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:21:
Piramidespel, maar dan anders. Doe maar niet, het zijn allemaal oplichters. Het kost je een gigantische hoeveelheid werk om de ipod te krijgen, en je moet een hele hoop andere mensen flink nemen om het te krijgen.
Denk ik ook.. Ik denk wel dat je uiteindelijk je ipod krijgt, maar je heb er dan zoveel tijd en werk ingestoken dat je nog beter vakken had kunnen gaan vullen ;)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 15:44
Hoe ze het doen? Je moet nog steeds 4 mensen referen.. En toch ben ik hier sceptisch over. Lijkt mij weer zo'n piramide systeem waar uiteindelijk maar een aantal mensen van de heleboel zo'n iPod krijgen. Ook zouden ze je gegevens leuk kunnen gaan gebruiken voor o.a. spam denk ik zo. Maargoed, niet geschoten is altijd mis he.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:47
Niet op die link klikken! Dit is pure SPAM

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Piramide spellen zijn illegaal in Nederland.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
DIT IS SPAM

Hij gebruikt een refferal. Als iemand zich nu aanmeld profiteert hij daar van.
En dan achterbaks zeggen:

Ik snap niet hoe dit werkt...

en dan toch een andere link onder: doemijdieipod.nl zetten :(

...less is more

Verwijderd

Uit de algemene voorwaarden:

Tevens is doemaardie.nl gemachtigd het aanbod van de verschillende kado's op deze site op ieder moment te wijzigen. In het geval dat een kado wordt gewijzigd, kan het zijn dat het nieuwe kado niet exact dezelfde waarde heeft.
.....
8. Door je aan te melden op een site die onderdeel is van DoeMaarDie.nl stem je in om van onze partners berichten te ontvangen die wij wensen te versturen.
.....
4. DoeMaarDie.nl is nimmer verantwoordelijk voor ieder onbekend en/of onverwachte toeslag die je moet voldoen voor één of meer aanbiedingen.
Lees de gehele algemene voorwaarden van de desbtreffende aanbieder voordat je je aanmeld voor een aanbieding.

Tja... Herinner je die reclame-campagne van Xs4all nog, gericht tegen al die gratis internet-aanbieders? Uiteindelijk heeft alles zijn prijs. Weet je wat jouw (email-)adresgegevens waard zijn?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 15:44
Wat is het idee achter deze website?
Het idee is heel simpel! Meld je aan en maak gebruik van één van de geweldige aanbiedingen. Laat een aantal vrienden of kennissen hetzelfde doen en je ontvangt van ons je kado.

Je ontvangt dus eigenlijk een extra kado wanneer je iets via deze website aanschaft. Ben je bijvoorbeeld van plan een vakantie te boeken? Dan klik je via ons aanbiedingenoverzicht door naar één van de vele reisbureau's. Alles blijft hetzelfde behalve dat je op deze manier een gratis Ipod kunt verdienen terwijl je gewoon hetzelfde betaald voor je vakantie.

Nog een voorbeeld: Je bent niet van plan om op korte termijn een vakantie te boeken, maar je wilt wel graag die Ipod verdienen. Je kunt dan bijvoorbeeld voor een minimaal bedrag van 15 euro inzetten op een sportweddenschap of een andere spel via MrBookmaker. Wie weet verdien je daar nog geld mee ook. In het slechtste geval verlies je 15 euro maar heb je wel je aanbieding volbracht en is die Ipod al binnen handbereik! Zo eenvoudig is het!
Hehe :)

Verwijderd

m3gA schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:24:
Piramide spellen zijn illegaal in Nederland.
en hard rijden ook...

Blijft niet weg dat mensen het steeds proberen maar op een listige, zodat het heel moeilijk is om het wettelijk aan te tonen dat het een piramidespel is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier is al ns een topic over geopend geloof ik. Het is pure spam, zoals hierboven ook al gezegd.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik kreeg laatst een mail uit Gambia; 1 miljoen euro binnen een maand op m'n rekening

ik heb m'n postbankgegevens + TANcodes snel zijn kant opgestuurd!! O+

edit: nee jullie krijgen de URL niet! ALLES IS VOOR APNIA!!!

[ Voor 26% gewijzigd door apNia op 16-12-2005 15:36 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24

crisp

Devver

Pixelated

Wij houden niet van spam :(

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.