Toon posts:

Flash buttons deactiveren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje ik heb site gebouwd grotendeels in flash met 1 hoofd swf file waarvanuit ik verschillende andere onderdelen van de site inlaadt.

Opzich werkt alles best goed, enige probleem wat ik heb is dat als ik een subonderdeel in niveau 1 inlaadt de buttons op niveau 0 nog steeds aangeklikt kunnen worden ( door de plaatjes/content op niveau 1 heen). I

k kan het wel oplossen door een "dummy" button op niveau 1 te maken. Maar vroeg me af of ik dat ook met actionscript kon regelen en zo ja hoe?

De site kun je hier vinden

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

ze zijn toch al niet meer zichtbaar dus als je de _visible van de buttons die je niet meer hoeft te laten zien op false zet zijn ze volgens mij ook niet meer klikbaar.
je kan ook de onRelease vervangen door een lege functie maar dat lijkt me meer werk dan nodig.

larixk

Verwijderd

Topicstarter
uhmm maar als ik ze invisble maak bij aanroepen van content op laag 1 dan meot ik ook commando geven om ze weer visible maken als ik weet terug ga naar niveau 0 toch?

Een lege functie is opzich wel idee ja thanx.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:35
knopje._enabled = false

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams