Ik heb windows opnieuwe geinstalleerd omdat ik vanwege problemen niet meer in windows kwam. Maar nu kom in MS Outlook niet meer in. Dus kan iet via de gewone weg backuppen. Ik heb gezocht naar het pst file maar die wordt niet gevonden. Ik heb op GoT ook gezocht naar outlook backuppen maar niks gevonden wat me zou kunnen helpen met dit probleem.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
das me eigen post van een half uur geleden
.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 14:20 ]
Heb je gelezen wat F_J_K in de sluit-boodschap meldt?
Nee, da's je eigen gesloten thread. pven verwijst naar de sluitmessage welke duidelijk maakt wat je moet doen, en wat je, klaarblijkelijk, niet hebt gelezenVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:20:
das me eigen post van een half uur geleden.
Wat F_J_K zegt is dat je effe moet zoeken naar het .PST bestand en dat moet kopiëren (of op CD branden ofzo) als je je Outlook wil backuppen. That's it. Niet meer, niet minder...
RD-Bergkamp is me voor, maar het is inderdaad te vinden in:
C:\Documents and Settings\<gebruiker>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\
Overigens maak je me niet wijs niks gevonden te hebben: voila
[ Voor 74% gewijzigd door RobIII op 16-12-2005 14:25 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
laten zoeken in verborgen en systeem bestanden....
Of anders uit mijn hoofd, c:\Documents and Settings\Gebruiker\Local Settings\Apllication Data\Microsoft\Outlook
Of anders uit mijn hoofd, c:\Documents and Settings\Gebruiker\Local Settings\Apllication Data\Microsoft\Outlook
En niet te vergeten: dat het niet in Software Algemeen thuis hoort en dat het handig is om eerst eens naar oude berichten te zoeken over hetzelfde.
Mss is het handig om jouw eigen topics te bookmarken. Dan voorkom je zeker een paar (mi terechte opmerkingen; als je er dan ook naar kijkt.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:23:
wel gelezen, stukje over geslagen. mij exuse hiervoor.
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
Dat hoeft toch niet? Je kan gewoon op je username klikken (boven de tekst '...posimistisch...').
Logisch dat je reageert. Mijn opmerking was eigenlijk off topic. Maar ik probeerde iets duidelijk te maken; zou niet nodig moeten zijn. Maar ja.pven schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:44:
Dat hoeft toch niet? Je kan gewoon op je username klikken (boven de tekst '...posimistisch...').
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
natuurlijk heb ik wel wat gevonden maareh niet over wat is zocht! dank u allen voor uw moeite. maar mijn zoeken kon het niet vinden
. bedankt voor al uw hulp
Ik zal het nu kort houden
Hmja, dit is natuurlijk niet echt netjes van je... Lees voortaan dus alles dat er wordt geschreven. Het wordt niet voor niets getypt. Zie dus mijn vorige bericht
Hmja, dit is natuurlijk niet echt netjes van je... Lees voortaan dus alles dat er wordt geschreven. Het wordt niet voor niets getypt. Zie dus mijn vorige bericht
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()