Idd. Ik MSN er dan niet mee (tenmiste niet constant: sms-duim) maar e-mail er wel mee (i-mail) dat valt binnen mijn voordeelbundel, maar al was het niet zo, het kost zo weinig kb (zonder bijlagen; alleen tekst) dat het om centen gaat.
svdmeer schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:46:
[...]
Helemaal waar, alleen bij T-mobile Pocket Internet wordt slechts een beperkt handje vol smartphones geaccepteerd. Een wat eenvoudiger toestel icm. een leuke PDA om te internetten is bij T-mobile not done.
Jaah dat is de beste deal die d'r is in GPRS/UMTS-land (snelheid UMTS wordt wel afgekapt bij deze voordeelbundel).
Maar
T-mobile is ook niet zo duur voor anderen (bezitters van telefoons die niet in de PIT-bundel vallen) namelijk 2,38 per MB* voor abonnees (dus de goedkoopste provider met "losse MB's").
Maar wel met deze voorwaarde:
Het gebruik van internet in Nederland wordt per etmaal vastgesteld en
naar boven afgerond op 100 KB (internet keuze Volume)
*géén t-zones; maar internet.
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:56:
[...]
KPN Flat Fee light: 200 MB voor 45 euro, Flat Fee: 75 euro, onbeperkte download. Die T-Mobile voor 9,50 is wel leuk en goedkoop alleen is de grps-snelheid afgeknepen op (ik meen) 56 kB per minuut; wil je op UMTS snelheid dan zul je naar het normale Internet Internetabo van T-Mobile moeten: 50 euro per maand.
Om precies te zijn: T-Mobile Internet Totaal: Onbeperkt internet in Nederland
€ 59,50 per maand
Onbeperkt met alle GPRS/UMTS-toestellen. (+ T-mobile hotspots)
Bij gebruik van Pocket Internet Totaal in combinatie met UMTS is de snelheid beperkt tot
maximaal 64 Kb/sec upstream en downstream.
Voor sommige mensen zal KPN beter zijn voor de anderen weer T-mobile.
[
Voor 28% gewijzigd door
robert-630 op 18-12-2005 17:08
]