Toon posts:

Probleem met Azureus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, problemen met Azureus. Ik haal geen hoge snelheden.

Ik draai XP SP1 en heb ADSL Lite van Wanadoo/KPN via een Speedtouch 510 modem. UpNP staat aan, al verschillende ports gebruikt waarvan Azureus "OK!" zegt maar hij verbindt maar naar bijvoorbeeld 4 seeds terwijl het bestand geseed wordt door dik 400 seeders. De status indicator is vreemd genoeg wel groen..

Ik heb al de poorten 6881 t/m 6889 (TCP) geopend in het modem maar dit helpt ook niet en dit moet ook niet nodig zijn omdat UpNP aan staat.

Max. connections van torrents en global is respectievelijk 20 en 30. Max 25kB/s upload en unlimited download snelheid. Verder standaard settings voor wat connection settings betreft..

Dusss.. wat is hier aan de hand?

Verwijderd

Je bent hoogstwaarschijnlijk illegale dingen aan het downloaden en Brein zit mee te kijken, dus haal je maar lage snelheden ?

Verwijderd

Topicstarter
Kruip jij eens terug in je stripverhaal, hup, vooruit!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 13:58 ]

Verwijderd

Kruip, kruip.. Waarschijnlijk ligt het niet aan jou aan maar aan de seeders die niet willen delen met je (en anderen)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het met alle torrents....

Maatje me download hetzelfde bestand nu en heeft wel gewoon verbinding met bijna alle seeders.

Verwijderd

Ik heb al de poorten 6881 t/m 6889 (TCP)
gebruikt die niet UDP? (don't shoot me if i'm wrong)

je hebt trouwens ook vaker trackers waar je download snelheid krijgt afhankelijk van je upload snelheid (dus meer uploaden is meer downloaden), hoeveel upload heeft je vriend dus? en hoeveel jij?

Verwijderd

Heb je met de wizzard een langzame verbinding ingesteld? Anders even de instellingen hadmatig aanpassen (20 seeders per torrent en 200 max totaal ofzo)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:03:
[...]

je hebt trouwens ook vaker trackers waar je download snelheid krijgt afhankelijk van je upload snelheid (dus meer uploaden is meer downloaden), hoeveel upload heeft je vriend dus? en hoeveel jij?
Nog nooit tegengekomen (en ik dl veul..)

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-02 23:37
gebruik een andere poort zoals 25000 of 25001 etc ...

Zorg er wel voor dat je die open hebt in je Firewall en Router.

Ikzelf heb Wanadoo Lite met de livebox, en ik heb gisteren nog downloadsnelheden gehaalt van 295 kb/s, uploaden gaat hij tot de 50 kb/s.
Pagina: 1