Toon posts:

MS Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand toevallig een idee hoe ik email en addressen van outlouk kan backuppen. zonder het programma zelf in te kunnen. Ik heb windows opnieuw moeten installeren en niet geformateerd omdat ik eerst nog wat dingen wou backuppen? zou iemand me miss verder kunnen helpen?

Verwijderd

file -> exporteren en dan naar pst.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niet in outlook zelf komen. das het probleem :) dan zegt hij niet geinstalleerd versie

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 13:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:28:
ik kan niet in outlook zelf komen. das het probleem :) dan zegt hij niet geinstalleerd versie
zoek eens en kijk of je een pst file kan vinden. Hier staat alles in opgeslagen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Maar goed, gewoon de PST file kopieren en later openen in een nieuwe Outlook installatie (als je POP gebruikt natuurlijk, het is iets anders bij Exchange of IMAP maar dat lijkt me niet zo relevant). Dat staat trouwens ook uitlegd in vele eerdere topics: [search=backup outlook]...

Maar dan meestal wel in Officesuites en -software, waar het onderwerp beter thuis hoort. Omdat je al vaker is gevraagd om eeerst even rond te kijken en dan pas een vraag te stellen, sluit ik het topic hier.

Indien je er niet uit komt: open in OFF een nieuw topic maar lees dan eerst wat oude topics, lees de "sticky" topics aldaar bovenaan het subforum en geef even aan welke opties niet werken (en waarom niet). Bedenk dan ajb. trouwens ook even een topictitel die wat meer zegt over de vraag, bijvoorbeeld "[MS Outlook] backup van mails na een reinstall" zou al veel duidelijker zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 16-12-2005 13:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.