Toon posts:

DFI moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand dit moederbord en wat zijn je ervaringen hiermee. *dfi P2XBL rev A1*

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:58
die niet ik heb wel de socket7 mobo gehad van ze
rotte ide controller zeer onstabiel en met 1 meg cache langzamer als een p5a met 512 kb cache

maja ik zeg al dit zegt wat over hun socket7 mobo's niet over hun pentium mobo's

.

• Niels_0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ik heb een DFI P2XBL rev. D gehad, best een goed/stabiel bordje, maar de overclock mogenlijkheden zijn niet zo goed.

~**~

Verwijderd

Op vrijdag 19 januari 2001 22:44 schreef harley het volgende:
die niet ik heb wel de socket7 mobo gehad van ze
rotte ide controller zeer onstabiel en met 1 meg cache langzamer als een p5a met 512 kb cache

maja ik zeg al dit zegt wat over hun socket7 mobo's niet over hun pentium mobo's
Zo'n bord had ik ook en als je het aan mij vraagt is er geen betere... :) Bij tomshardware werd ie als beste getest... :P

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook zo'n ssocket7 bordje.. p5bv3+ met 1Mb cache.. loopt perfect en stabiel onder win2k en winME. :)

Verwijderd

Ik heb ook een supersocket7 van ze gehad, loopt perfect met Win '95/'98/ME/2000 !

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Ik heb een VIA Apollo 133 PII/PIII mobo van ze, no probs what so ever !

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Hmm, DFI heb ik slechte ervaringen mee. Mijn pa en mijn broer hebben die gehad en allebei veel problemen, vastlopers etc.

Ander mobo gekocht en nergens last van. Dit was een jaar geleden, ik weet dus niet hoe ze nu zijn. Ik zou iig voor een Asus, Abit of MSI gaan

Verwijderd

k heb er een bij me ouders in de pc en cell 333 @ 416, is stabiel en werkt perfect. Ik krijg op me werk meer asus terug als DFI. Sja ut is kwaliteit voor low budget8-)

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik heb een dfi p5btxl rev d1.
Alles oke ermee, no probs

En vastlopers komen niet alleen door het mobo, maar meestal wat je met je computer uitvreet en wat je er op instaleert.

DFI is zekers geen flutmerk maar levert kwaliteit, net als ABIT,ASUS enz.
Als je een mobo wilt kopen moet je kijken naar wat voor futures je wilt(RAID, overklokken, etc..)
Ga dus niet op het merk af, wat je bijvoorbeeld bij de wibra of de zeeman kan doen.
Mobo's kosten altijd boven de 200,- dus er zitten echt geen slechte bij.

McFraGG de gekste !!

Pagina: 1