<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Verwijderd
En ondertussen hoop ik dat iemand anders dat wel weet.
De printer van mijn is ongeveer 2,5 jaar oud (net ff naar gekeken tussen mijn rekeningen), is die van jouw misschien ook rond die 'leeftijd'?Op vrijdag 19 januari 2001 20:58 schreef Daimonet het volgende:
Ik zal je zeggen dat ik hetzelfde probleem heb ondervonden en weet niet wat het is maar ik ben op zoek.
En ondertussen hoop ik dat iemand anders dat wel weet.
* Excru aait HAL
dunne doorzichtige band schoonmaken met een schoon doekje en wat glasSEX
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Zal het daar aan liggen,
het frapante vind ik, dat de print kwaliteit er bij mij niet onder lijdt.
You can't have everything. Where would you put it?
Verrek!!!Op vrijdag 19 januari 2001 21:25 schreef Bamibal het volgende:
positioneringsband vuil ?
dunne doorzichtige band schoonmaken met een schoon doekje en wat glasSEX
Het werkt ook nog.
En ik heb alleen het maar ff afgeveegt met mijn vinger. Klinkt nu wel weer een stuk gezonder.
Thanks.
* Excru aait HAL
Als mijn printer papier wilt pakken uit de papierlade 'pakken' die vellen soms niet. En verslikt de printer zich erin omdat hij dan denkt dat het papier te kort is of dat er geen papier is.
* Excru aait HAL
Verwijderd
Volgens mij is de 690c een slechte serie.
Mijn hp 520 werkt al een groot aantal jaren perfect.
Dat probleem met die harde klappen is fijn opgelost door die positioneringsband schoon te maken. En verder doet de printer goed werk.Op zaterdag 20 januari 2001 09:24 schreef woonboot het volgende:
Ik heb ook zo'n hp 690c van ongeveer 2 jaar oud. Zeer irritante klapgeluiden tijdens het printen en slechte fotokwaliteit. Ik heb hem inmiddels omgewisseld voor de hp 990cxi.
Volgens mij is de 690c een slechte serie.
Mijn hp 520 werkt al een groot aantal jaren perfect.
Nu alleen nog dat papier probleempje...
* Excru aait HAL
Verwijderd
Succes het blijft klote met HP690!
Ohja, en voor dat papierprobleem. Als je de klep open doet, en je haalt het bovenste gedeelte van de papierlade eruit. Kom je goed aan de 3 zwarte schijven die het papier laden. Die kun je een beetje opschuren met wat schuurpapier ofzo en dan doet ie het ook weer. Meer details op www.hp.nl
Jep
Dat opruwen, waarmee doe je dat?Op zaterdag 20 januari 2001 11:29 schreef alex21 het volgende:
Ken ik ook dat probleem van geen papier pakken dan moet je die zwarte rolmechanisme dingen even schoonmaken en wat opruwen!
Succes het blijft klote met HP690!
* Excru aait HAL
Verwijderd
Dit is een zogenaamde "carriage return error". Het is iets hardware matigs waarbij zelfs een hardware reset niet tegen helpt en er moet naar gekeken worden....
Wha?Op zaterdag 20 januari 2001 11:44 schreef SittingDuck het volgende:
Hoi hoi,
Dit is een zogenaamde "carriage return error". Het is iets hardware matigs waarbij zelfs een hardware reset niet tegen helpt en er moet naar gekeken worden....
* Excru aait HAL
langs de rubberen rol hale zodat de oppervlakte ruwer wordt papier wordt dan beter gepakt.
De 690/4 is inderdaad een probleemgeval
maar de meeste probleempjes kun je zelf wel oplossen
En ik zal morgen wel ff operatie schaar uitvoeren, ik hou jullie wel op de hoogte.
* Excru aait HAL
Ik heb op dit moment ook een staan (670C) die wel goed print met gewone tekst ( zwart wit )maar als ik allemaal mooie kleurtjes wil dan krijg ik een communicatie error. Dus alleen bij kleur wat kan ik hier aan doen dan?????..
Thankz
Verwijderd
Bedankt voor jullie tip.
Ik heb het doorzichtige stripje schoongemaakt en inderdaad is het lawaai nu weg.
Alleen uitkijken dat het stripje niet los schiet want dan moet je de halve printer slopen om het weer goed te krijgen.
Verwijderd
Verwijderd
/me gaat effe poetsen [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Verwijderd
Vindt je het gek dat ik mijn 695 na 2 jaar trouwe dienst heb omgewisseld voor een Xerox twee dagen geleden. Dit vooral vanwege de bedroevende printkwaliteit.
Ik heb alleen nog geen tijd gehad voor operatie schaar...
* Excru aait HAL
Verwijderd
Ik zal 'm ook ff schoonmaken! Mijn 8 jaar oude HP-Deskjet 500C maakt me toch een herrie als ik de computer aan zet! TOK TOK wieeeuw TOK TOK.Op zondag 21 januari 2001 14:57 schreef -_EmB24_- het volgende:
Ok dan, ik ga ook m'n hp600 schrobben.. Die klappen klinken nl niet echt gezond.
Verwijderd
alleen had ik 'm helemaal uit elkaar gehaald om schoon te maken enzo.. want hij printte echt bagger.. toen weer in elkaar, en nu klapt íe echt keihard ... niet gezond..
nieuwe printer gehaald : 840... 690 staat nog in de kast .. als ik die kan fixen is dat wel mooi meegenomen
Verwijderd
Het probleem dat jullie hier aangeven is een bekend probleem.
Ik werk in een Computer winkel en hoor dit probleem heel veel ook heb ik in mijn omgeving al vele malen met dit probleem te maken gehad ik heb niet de oplossing maar het heeft in ieder geval met het papier transport te maken
Ik denk dat Als je HP belt wel te horen krijg wat je er aan moet doen "LAAT JE NIET AFSCHEPEN MET DE WOORDEN WIJ HOREN DIT VOOR HET EERST"
want dit is echt niet zo !!!!
Alleen raad ik wel een zakmesje of iets dergelijks aan om het mee te doen (nogal krap in zo'n printer voor een schaar...).
* Excru aait HAL
Verwijderd
Blij dat ik dit weet, zal ik dat printertje eens opzoeken tussen de rest van mn troep ;P
't Is idd een zéér bekend probleem:
dat moeilijk tot soms zelfs helemaal geen papier meer pakken komt door het papier-stof wat zich in de loop der tijd op die zwarte rollen ophoopt. Daar worden die dus nogal glad van...
Die 'klappen' die de printer maakt, wordt veroorzaakt door het slippen van het tandwiel op de wagen-motor (rechts 8erin...) over de grijze snaar waar de wagen aan vast zit. Om dat probleem volledig op te lossen, zou de kap van de printer gelicht moeten worden, zodat je overal makkelijk bij kunt.
Je ziet dan aan de linkerkant van 't loopwerk een zgn. terugloopwiel, waarover de snaar loopt. Duw die naar rechts, zodat je aan de rechterkant, bij de wagenmotor, de snaar kunt losmaken.
Een beetje naar voren en iets meer naar links zit een stalen plaatje (wat naar beneden gaat en tegen de bodemplaat aanduwt.) Met een beetje handigheid kun je deze losmaken (haakt aan de onderkant van 't loopwerk vast...), waardoor de stang waar de wagen overheen loopt, eruit kunt lichten. (NIET losschroeven!)
Deze stang met een niet pluizende doek geheel schoonvegen.
Haal de inktpatronen uit de wagen en maak de wakgen aan de onderkant schoon met een vochige doek.
De vork-contructie waar het trugloopwiel in klemt loshalen door de boven- en onderkant van de vork iets naar elkaar toe te drukken.
Neem de veer los en trek deze iets uit. Hierdoor wordt de spanning op de snaar vergroot en zal deze minder snel slippen over 't tandwiel op de wagenmotor.
't Valt allemaal niet mee, maar als de operatie gelukt is, kun je weer 'n paar jaar 'plezier' van je HP hebben...
...With a touch of magic¿
They made me do it.