Hoi ik heb een Powercolor Radeon 9600 Pro 128 MB (128bit) 400/400 (core/mem) gekocht voor me moeder der pc
heb alles geistalleerd en gedaan zoals het hoort
echter als ik tv start, en je moet kanalen zoeken moet je uit een pulldown menu een land kiezen.
Nederland staat hier wel bij echter kan de tuner niks vinden.
er word hier op meerdere plaatsen gezegd dat je een patch moet gebruiken
maar die is voor directx 9.0b, en ik draai SP2 dx9.0c
ook word er als oplossing gezegd dat je norfolk islands moet gebruiken, ook hier vind ik geen kanalen.
een verdere oplossing is om de tuner aggressiever te laten scannen, echter kan ik deze optie nerges tereug vinden.kan iemand mij uitleggen waar ik dat kan instellen (MMC)
zoals je dus kunt zien heb ik al heel veel gezocht en gelezen hier ,maar niet echt iets wat de oplossing brengt
en trouwens, is 400/400 core/mem een redelijke clockspeed ?
heb alles geistalleerd en gedaan zoals het hoort
echter als ik tv start, en je moet kanalen zoeken moet je uit een pulldown menu een land kiezen.
Nederland staat hier wel bij echter kan de tuner niks vinden.
er word hier op meerdere plaatsen gezegd dat je een patch moet gebruiken
maar die is voor directx 9.0b, en ik draai SP2 dx9.0c
ook word er als oplossing gezegd dat je norfolk islands moet gebruiken, ook hier vind ik geen kanalen.
een verdere oplossing is om de tuner aggressiever te laten scannen, echter kan ik deze optie nerges tereug vinden.kan iemand mij uitleggen waar ik dat kan instellen (MMC)
Hoe start ik die Initialisatie Wizard ?Om een hoop ellende van het op volgorde zetten van zenders te voorkomen kun je deze handmatig definiëren in MMC 8.9.0.0
Hiervoor start je de Initialisatie wizzard en kies voor exhaustive search.
zoals je dus kunt zien heb ik al heel veel gezocht en gelezen hier ,maar niet echt iets wat de oplossing brengt
en trouwens, is 400/400 core/mem een redelijke clockspeed ?
[ Voor 13% gewijzigd door CrankyGamerOG op 16-12-2005 13:13 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner