MP3 en CUE splitten à-la-Podcast (en iPod)

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 09:24
Voordat ik heel mn registry ga vervuilen met allerlei kleine programmaatjes wilde ik even wat advies.
Ik heb een paar dikke mp3's (140mb) met bijbehorende cue's. Nu wil ik deze splitten en heb daarvoor Cue splitter gebruikt. Dat splitten gaat prima, maar hij maakt _01.mp3, enz ervan. Btje minder dus!

Nu heb ik ook een ipod en heb een keer gezien dat je ook van die podcasts hebt waarbij je de hele podcast kan laden en dan in de duur allemaal tussenpunten hebt waarmee je met forward gewoon naar het volgende nr. kan. (de mp3 blijft 1 geheel) Dit lijkt me het mooist

Ik kan het nl niet echt vinden. Een goede mp3 cutter is ook goed. (met cddb en dat ie iig de namen normaal maakt van de losse mp3's)

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik kan me vergissen maar volgens mij kan WinAmp dit gewoon, met een pluginnetje.
(zal even zoeken)

Hier dus...

Maar dit was zelf ook met een simpele google te vinden...

[ Voor 40% gewijzigd door Jk_W op 16-12-2005 13:58 ]

Verwijderd

Ikzelf gebruik altijd MusiCutter, maar dan ben je afhankelijk of de tracknamen in de cue staan.

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08 13:15

Pyrus

Hardknock life

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:58:
Ikzelf gebruik altijd MusiCutter, maar dan ben je afhankelijk of de tracknamen in de cue staan.
* Pyrus is met ^^

Toevallig dat ik dit vanochtend ook wilde doen en op zoek ging :P Ik kwam dus bij MusiCutter uit via google. Dit werkt zeer gemakkelijk en snel, vanaf het moment dat ik het programma startte totdat ik afsloot was ik vijf minuten bezig (maximaal). In die tijd heb ik het programma leren gebruiken, instellen en twee cd's in stukken gehakt :P :) Je moet dan natuurlijk wel de tracknamen in je .cue hebben.

LinkedIn