Toon posts:

Kabellengte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een opstelling creëren waarbij keyboard, muis en monitor zo'n 15 meter van de systeemkast verwijderd staan. Wat is de maximale kabellengte voor ps/2 en vga kabels? Versterkt een KVM switch het signaal en kan ik zo de lengte halen?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04
voor zover ik weet kan alleen vga met een hele goede kabel iets van maximaal 10 meter verlengd worden toetsenbord en muis werken dan al niet meer volgens mij,

is een thin-client niet iets voor je
icm een windows citrix systeem??

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

shure-fan schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:25:
voor zover ik weet kan alleen vga met een hele goede kabel iets van maximaal 10 meter verlengd worden toetsenbord en muis werken dan al niet meer volgens mij,

is een thin-client niet iets voor je
icm een windows citrix systeem??
Beetje overkill niet voor 1 systeem. RDP werkt ook. Maar er zijn ook kvm switches met een lan interface dan je gewoon 100 meter ertussen hebben.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik heb een VGA-kabel van dik 100 euro die ongeveer 15 meter lang is (of was het nou 20?) Op 1280x960@85Hz zie je duidelijk schaduwen bij zwarte letters op een lichte achtergrond, maar het is verder prima werkbaar.

PS2 weet ik niet. USB gaat wel lukken als je een paar repeaters gebruikt.

Ik heb zelf een Bluetooth toetsenbord/muis-combo. Dat werkt veel handiger. Door 1 verdieping gaat dat wel heen, niet door twee.

Siditamentis astuentis pactum.