[PDF] Verkeerde inhoud PDF in Outlook

Pagina: 1
Acties:

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
Hoi,

Ik heb sinds enige tijd een probleem. Als ik op mijn mac een PDF maak en die naar een PC stuur, via MS Entourage naar Outlook geeft ie in Outlook de verkeerde inhoud weer. Bijvoorbeeld 4 verschillende PDFjes en die geeft ie dan 4 keer hetzelfde weer.

Het klinkt echt heel vaag, maar het is het ook eigenlijk. Snap er niks van!

Zou iemand me kunnen helpen hoe ik dit kan verhelpen?!

Alvast bedankt! :*)

www.vdzande.com

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19

Nakebod

Nope.

Als je de PDFjes op de Mac opent, zijn ze wel verschillend dus?
Als je de mogelijkheid hebt, kan je de mail die je in Outlook bekijkt, ook bekijken via webmail? Dan kan proberen uit te sluiten of het aan Outlook ligt. Als ze via webmail wel goed zijn, haalt Outlook iets door elkaar. Je kan dan proberen via add/remove software Office te herstellen.
Als dit niet werkt, via de Mac via webmail versturen, kijken of dat wel goed gaat?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
Nakebod schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:45:
Als je de PDFjes op de Mac opent, zijn ze wel verschillend dus?
Als je de mogelijkheid hebt, kan je de mail die je in Outlook bekijkt, ook bekijken via webmail? Dan kan proberen uit te sluiten of het aan Outlook ligt. Als ze via webmail wel goed zijn, haalt Outlook iets door elkaar. Je kan dan proberen via add/remove software Office te herstellen.
Als dit niet werkt, via de Mac via webmail versturen, kijken of dat wel goed gaat?
Nee het is zo dat als ik die PDFjes op de PC open dat het niet goed weergegeven word. ik klik bijvoorbeeld pdf 1 aan en die laat ie goed zien... nu zijn pdf 2, 3, 4 hetzelfde!!

Maar zal eens proberen door het eens met webmail te checken!

www.vdzande.com