Ik heb een fotoalbum gemaakt waar je doorheen kunt surfen met de pijltoetsen,
maar, nu komt het probleem:
Als ik een reactie onder die foto plaats en dan een eerder stukje tekst wil veranderen en ik doe dit met de pijltoetsen; dan ga ik naar de vorige foto.
(En dat was dus niet de bedoeling op dat moment).
hier is de code
Dus, in het kort:
Hoe voorkom ik dat de functie keyboard() wordt uitgevoerd wanneer er een onderdeel van een formulier is geselecteerd.
Bestaat er iets als document.selected.?
(En misschien weet iemand 1,2,3 hoe ik deze functie ook werkend krijg in FF?)
maar, nu komt het probleem:
Als ik een reactie onder die foto plaats en dan een eerder stukje tekst wil veranderen en ik doe dit met de pijltoetsen; dan ga ik naar de vorige foto.
(En dat was dus niet de bedoeling op dat moment).
hier is de code
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| document.onkeydown = keyboard; function keyboard() { switch (event.keyCode) { case 37: if (document.getElementById("nav_back")) { document.location.href = document.getElementById("nav_back").href; } break; case 38: if (document.getElementById("nav_index")){ document.location.href = document.getElementById("nav_index").href; } break; case 39: if (document.getElementById("nav_next")) { document.location.href = document.getElementById("nav_next").href; } break; } } |
Dus, in het kort:
Hoe voorkom ik dat de functie keyboard() wordt uitgevoerd wanneer er een onderdeel van een formulier is geselecteerd.
Bestaat er iets als document.selected.?
(En misschien weet iemand 1,2,3 hoe ik deze functie ook werkend krijg in FF?)