Toon posts:

Medion Wireless Lan Set van de Aldi (Medion MD 40900)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Reg. datum: 15 december 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Halloo mijn naam is Rodina,Ik ben een meisje van 18 jaar,en ik heb niet zoveel verstand van computers,maar ik vind het wel leuk om er mee te werken

Maar nu heb ik een probleem ( ik heb al een beetje op de vraag en antwoorden van jullie site gekeken,maar ik kan niet echt iets vinden wat met mij probleem te maken heeft)

Ik heb een Medion Wireless Lan Set van de Aldi ( Medion MD 40900 )
( van me oom gekregen,was nog nieuw en ongeopend)

met 2 van die Usb Dongles ofzoo erbij

Alleen ik heb zo een beetje gevolgd wat in het boekje staat,en ik heb de usb dongle aangesloten en de Pwr knopje brand nu,en de Wan brand, en de rest is alles uit,op mijn Pc staat wel Draadloze verbinding gemaakt,en dan zie je ook van die groene streepjes enzoo,en de snelheid is dan 52 Mbps ( dat staat daar )

Volgens dat apparaat is er dus wel verbinding,maar waarom kan ik dan niet op internet of op msn ofzoo,

Ik heb ook dat gedaan met dat 192.168.0.100 enzoo,en die Wizard gedaan en alles,Maar nog steeds staat er verbinding gemaakt,maar ik heb dus nog steeds geen internet,

Ik heb best wel een goede pc,van pentium 4,en 1024 geheugen ofzoo,en van alles,maar het is best een goede,en het draait op Windows Xp Proffesional Service Pack 2

Wat moet ik nu doen,Ik Hoop echt dat jullie me kunnen helpen,

Alvast bedankt,
Groetjes En kusjesz Rodina

Verwijderd

Zet er als eerste maar de laatste firmware op, jou probleem lijkt veel op die van onderstaande link:

http://dizum.net/~usura/MD40900/

Verwijderd

a. Het kan zijn dat je je firewall aan hebt staan? En waardoor je IE of firefox of weet ik wat je gebruik niet is opengezet voor verkeer?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-04 09:09

SeatRider

Hips don't lie

...::::WeLkOm Op TwEaKerSzZzZz:::...

ofzoo.

Modbreak:Als je niets zinnigs te posten hebt post dan niets :z

[ Voor 46% gewijzigd door Pollewob op 16-12-2005 07:59 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-04 20:17
Kon je hiervoor wel op internet, en hoe dan?

Groetjes zijn hier trouwens niet nodig onder iedere post, wij worden geacht elkaar continu te groeten... kusjes zijn bij de meesten meer dan welkom though ;)

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 21:30
er zijn al zoveel topics over dit ding geweest... niet echt nuttig om een nieuwe te starten... je post staat ook al hier Jazco2nd in "Medion WLAN Router (Aldi 23-12-2003) con..."

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Overige Hardware is echt alleen voor hardware dat niet ergens anders op GoT een tehuis heeft. Vragen over netwerken kun je het best in Network Troubleshooting stellen. Ik verplaats de topic wel even voor deze keer (volgende keer zelf kijken, als je op GoT zoekt op de naam van je apparaat zie je snel genoeg waar topics erover te vinden zijn)

Move OH -> NT ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1