Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Smiley-script stuque™?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Als ik op een smiley klik om er 1 in te voegen bij een reply, dan gaat het..uhm.. nogal mis :P
De hele pagina verdwijnt en alleen de "code" voor de smiley blijft over. Dus _/-\o_ werd [norml] _/-\o_ [/] en de rest van de pagina verdween. Crisp weer aan 't rommelen geweest? :P

Edit:
WTF? En nu werkt het wel weer? Heb het net zéker 10 keer getest... (En ja, cache gecleared etc. tijdens het testen. Helaas alleen IE getest, FF/Opera niet)

Oh, en excuses voor de titel.... Da's dan meteen bug 2 :P Er stond "[BUG] Smiley-script stuque™?" Maar goed, die kan op de stapel "ooit eens naar kijken" wat mij betreft ;)

Note to self: Moet toch eens afleren zo snel te beginnen met janken als er niks aan de hand is :D O-)
* RobIII nederige excuses aanbiedt aan Crisp en andere devvers/admins/mods

[ Voor 105% gewijzigd door RobIII op 16-12-2005 03:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
:) grijns, volgende keer rustig doortypen en je eerst even 5 mins afvragen waarom niemand anders dat al gepost heeft ;)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
HunterPro schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 03:55:
:) grijns, volgende keer rustig doortypen en je eerst even 5 mins afvragen waarom niemand anders dat al gepost heeft ;)
Nou.... GoT was toestraks rond 2:40 (vanmiddag trouwens ook al) opeens 5/10 minuten onbereikbaar. Ik dacht eigenlijk dat er misschien een update-je was gedaan ofzo en dat het daar misschien aan lag...

Maar goed, als iemand de TC even open houdt, dan wil ik dit topic er wel in mikken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 16-12-2005 03:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Not a bug dusch.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

En het trademark-symbool is geen onderdeel van de ISO-8859-15 karakterset en kan dus alleen als een entity worden gebruikt. Echter staan we in de topictitel geen HTML of entities toe.
(het is overigens je browser die 'm bij het posten omzet naar een entity om te kunnen voldoen aan de gedicteerde karakterset).

[ Voor 26% gewijzigd door crisp op 16-12-2005 09:14 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.