Toon posts:

iPod mini werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Enkele uurtjes geleden zette wat mp3'tjes op men ipod. Kabeltje eruit gehaald. Nu blijkt dat hij blijft staan op "Disk Mode", "OK to disconnect" met zo'n grote "vogeltje". Als ik nu de kabel er terug insteek kan ik er nog altijd muziek opzetten en zelfs afspelen, maar als ik terug uit de kabel eruit neem dan wilt ie niet meer normaal functioneren. Daarstraks bleef ie maar opstarten om de 5 seconden kwam het appeltje te voorschijn en maakt het raar geluid (wss boot ie telkens opnieuw).

Ik heb nu deze ipod al een jaar en zie dat ik maar een jaar garantie heb :( Wat nu gedaan? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
harde reset: menu, play/pause en de middenknop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot je het appel-logo weer ziet verschijnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

HunterPro schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 01:37:
harde reset: menu, play/pause en de middenknop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot je het appel-logo weer ziet verschijnen. :)
was bij ipod mini niet selectieknop+menu? iig zo reset ik mijn mini wel

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verschillende keren geprobeerd doet hier niks :/ Mijn Ipod is al 2 maand uit garantie. Mijn ouders hebben deze aangekocht toen ze vorig jaar in de US waren? Is dit normaal dat er maar in de US één jaar garantie is?! |:( (Of is dit overal zo?) Zou niet mogen imo :/ Heb daarstraks de serviceaanvraag ingevuld, kreeg ik daar de kostprijs van:

Factuuronderdeel Prijs apparaat (EUR)
Prijs 170.00
BTW 35.70
Totaal 205.70 8)7

Ik koop er een f*cking nieuwe ipod mee! Zelfs een nano! :( Zwaar kut imo, heb er altijd zorg voor gedragenen nu dit :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

omg.. ik had mn mini al opgegeven. maar hij is weer tot leven gewekt :D Ik denk wel dat het beestje aan het einde van zn latijn is wat hij doet wel vaker raar. 1st gen anderhalf jaar oud ofzo.

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 12:51
Resetten is miss een oplossing zoals hierboven geschreven is. Probeer anders nog even te kijken op de apple site (product care or something like that). Daar staan oplossingen voor veel voorkomende problemen. Vaak werkt dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff met apple software updaten, anders met hp format tool helemaal formatteren en dan apple update. werkt boven en midden indrukken niet?
Pagina: 1