Toon posts:

Hotmail log-in probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een volgend probleem.

Mijn allerliefste mama kan niet meer inloggen op haar hotmail. Hoe dit komt is mij een compleet raadsel aangezien ik wel kan inloggen als ik het probeer met de account van m'n vriendin.

Ik heb sinds kort ADSL2 en het probleem is volgens mij ontstaan sinds die tijd, ook zit ik achter een router, te weten Sitecom dc-202.

Cookies verwijderen helpt niet, internet explorer en firefox geprobeerd.

Wanneer ik inlog krijg wordt de pagina even geladen maar blijft dan wit in FireFox en zegt dan Done

In IE krijg ik deze melding:
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Een volgende keer proberen geeft evenals firefox ook een witte pagina met Gereerd links onderaan.

Iemand enige idee/ een oplossing voor dit vreemde verhaal?

Bvd!

Verwijderd

Ik kan niet helpen met het probleem. Maar een collega van me had dit probleem privematig op onze werkpc, ik ben niet te beroerd om als systeembeheerder even naar priveproblemen @ werk te kijken (zeker zoiets niet).
Ze kon niet aanmelden, na het aanmaken van een compleet nieuwe emailbox kon die nieuwe het wel. En haar oude emailbox nogsteeds niet. Ook mijn eigen account kon WEL aanmelden op de computer.

Na vaak proberen kon ze toch inloggen, maar niet veel knoppen werkten vanwegen een aantal javascript fouten. Na uitloggen werkte hij helemaal nooit meer, wat ik ook probeerde (onder haar account). Verder heeft ze nooit een instelling onder hotmail veranderd, alles dus default.
Getest onder laatste IE + FF, natuurlijk cache geleegd + cookies verwijderd.
[/semi-offtopic-maar-wel-bevestigend]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 00:45 ]

Verwijderd

tsja, ik heb het ook wel eens gehad, en bij mij was het probleem spontaan verdwenen de volgende dag. Ik heb de oorzaak dus nooit kunnen achterhalen.

Verwijderd

btw, kan je mama wel inloggen op een andere pc met haar account?

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Check je virus scanner eens. Die van mij blokkeerd vanwege een vage rede altijd hotmail (zowel via IE als FF). Zet 'm eens uit en probeer het opnieuw.

Verwijderd

Lawrentium schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:42:
Check je virus scanner eens. Die van mij blokkeerd vanwege een vage rede altijd hotmail (zowel via IE als FF). Zet 'm eens uit en probeer het opnieuw.
maar dan kun je wel met een andere account inloggen? lijkt me niet ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:39:
btw, kan je mama wel inloggen op een andere pc met haar account?
Zie mijn verhaal boven, het is dus NIET pc gebonden of browser gebonden. De fout zit bij hotmail en niet op jou computer.
Ik weet niet hoe ze het aanpakken bij hotmail, maar het zou best kunnen dat je per account een aparte server toegewezen krijgt, en dat het ene account op een werkende server staat. En het andere account op een server die problemen geeft. Maargoed daar ken ik de infrastructuur van Hotmail niet goed genoeg.
Lawrentium schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:42:
Yea right? Wat heeft een virusscanner in hemelsnaam met het laten zien van een HTML pagina te maken? De virusscanner blockeerd daar niets op, en als dat wel zo is dan heb je gewoonweg een **** virusscanner.

Nee gelukkig doen virusscanners zoiets niet :)

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Het ligt niet aan jou, maar aan Hotmail.

Ik krijg deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/5485/hotmail8sp.gif

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

En een echte dosdelete van cachefiles al geprobeerd?

Ik weet namelijk dat I.E niet alles weggooid bij die optie verwijder bestanden.

Start, uitvoeren, CMD. cd Locals~1\tempor~1

del /f /s *.* . en klik op ja.

• Lawrentium
  • Laatst online: 10-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:08:
Yea right? Wat heeft een virusscanner in hemelsnaam met het laten zien van een HTML pagina te maken? De virusscanner blockeerd daar niets op, en als dat wel zo is dan heb je gewoonweg een **** virusscanner.

Nee gelukkig doen virusscanners zoiets niet :)
Nee gelukkig niet ;) Daarom scanned mijn virus scanner ook alle pagina's en content voordat deze worden opgeslagen. Zal ook wel puur toeval zijn dat de pagina het WEL doet nadat het virus shield uit wordt gezet. :X

Ik denk dat je misschien eens je eigen scanner moet controleren omdat er via webpaginas en bepaalde scripts kwaadaardig spul naar binnen kan worden geloodst.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:49:
maar dan kun je wel met een andere account inloggen? lijkt me niet ;)
Idd, zit wat in. Overheen gelezen...

[ Voor 27% gewijzigd door Lawrentium op 16-12-2005 10:24 ]

• Beugelfles
  • Laatst online: 25-04 21:02

Beugelfles

I love rusty spoons

Het lijkt erop dat het aan de accounts ligt. Mijn zusje, moeder en ik loggen regelmatig zonder noemenswaardige problemen in bij hotmail. Mijn vriending probeert het met haar ene adres, werkt perfect. Ze probeert het met haar andere adres, lukt niet.

Probleem ligt bij Hotmail.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Hotmail is terug operationeel!

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
Oke, thanks voor jullie replys!

Ik denk zelf ook dat het bij Hotmail ligt, maar het kon zijn dat ik iets over het hoofd zag.

Een virusscanner is het sowieso niet, niet eens geinstalleerd hier.

Overigens krijg ik op de 2e PC hier in huis precies hetzelfde.

Je zou dan denken dat een bepaald IP adres op een bepaalde server inlogt die dan wel of niet functioneert. Das de enige logische verklaring die ik hiervoor kan bedenken.

Edit:
Ik heb hier trouwens al een maand of 2 last mee

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 11:13 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:04

Nakebod

Nope.

Als je alle help pagina's al eens hebt doorgenomen, en niets werkt, kan je denk ik beter MS/Hotmail support vragen.

En je zit achter een router? Had je die voorheen ook al? Of sinds ADSL2 ook een router?
Als je de mogelijkheid hebt, sluit eens een pc direct aan op de modem. Routers zijn best leuk, maar af en toe kunnen ze heel raar zijn.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Nakebod schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:22:
Als je alle help pagina's al eens hebt doorgenomen, en niets werkt, kan je denk ik beter MS/Hotmail support vragen.

En je zit achter een router? Had je die voorheen ook al? Of sinds ADSL2 ook een router?
Als je de mogelijkheid hebt, sluit eens een pc direct aan op de modem. Routers zijn best leuk, maar af en toe kunnen ze heel raar zijn.
Ja ik ga zo nog even proberen zonder de sitecom en dan laat ik het jullie weten :)

Verwijderd

Topicstarter
Interessant dit.. Zonder router werkt het wel!

Nu snap ik er niets meer van. Het moet dus in de router zitten, echter laat hij het ene email adres niet door en het andere wel...

Iemand suggesties?
Pagina: 1