Momenteel ben ik bezig mijn projecten onder te brengen in een version management system. In mijn geval dus Perforce welke goed samenwerkt in VS2K5.
Tot zo ver werkt alles goed. Echter zet hij de bestanden van project1 bijv in de root ofwel:
D:\Program Files\Perforce\depot
Probleem is dat zodra ik project2 ook toevoeg hij gaat klagen dat het niet kan want 'een' main.cpp bestaat al (ja die van project1). Zoekende op de perforce site kwam ik dit tegen:
Als ik een project toevoeg (workspace) dan komt ie standaard in de //depot/ en ik kan nergens een subdir kiezen/toevoegen.
Daarnaast het ik ook in P4V gezocht naar een mogelijkheid om de huidige depot uit te breiden. Ook dit lukt niet.
Dus mijn vraag luidt: Op welke manier wijze kan ik deze subdir's toevoegen zodat ik meerdere projecten kan beheren?
Tot zo ver werkt alles goed. Echter zet hij de bestanden van project1 bijv in de root ofwel:
D:\Program Files\Perforce\depot
Probleem is dat zodra ik project2 ook toevoeg hij gaat klagen dat het niet kan want 'een' main.cpp bestaat al (ja die van project1). Zoekende op de perforce site kwam ik dit tegen:
De oplossing ziet er logisch uit, echter na lang zoeken ben ik er nog niet uit.Do you have any recommendations for setting up multiple projects in Perforce?
Put each project in a separate directory under a single depot
In this method, all your projects appear under the //depot directory. E.g., say you are developing three separate products, a server, an administrative interface, and browser application. You might set up your projects thus:
//depot/server/...
//depot/admin/...
//depot/browser/...
Client workspaces can be mapped to one or more of these paths to work in these projects. Workspaces can be dedicated to particular projects, and users can set up separate workspaces for each project, or work on all projects in the same client workspace. The Perforce superuser can set permissions on each project to limit user access. Any Perforce superuser has access to, and control over, all projects.
.
.
http://www.perforce.com/perforce/technotes/note020.html
Als ik een project toevoeg (workspace) dan komt ie standaard in de //depot/ en ik kan nergens een subdir kiezen/toevoegen.
Daarnaast het ik ook in P4V gezocht naar een mogelijkheid om de huidige depot uit te breiden. Ook dit lukt niet.
Dus mijn vraag luidt: Op welke manier wijze kan ik deze subdir's toevoegen zodat ik meerdere projecten kan beheren?
[ Voor 8% gewijzigd door falcon4ever op 15-12-2005 23:30 ]