Een goede vriend van mij heeft ongeveer een week geleden een Radeon 9600 XT gekocht, en deze netjes geinstalleerd.
Alles werkt in principe goed, tot hij een willekeurig spel opstart. Laat ik als voorbeeld GTA Vice city nemen. Deze werkt net zoals RCT3 voor ongeveer 2 tot 5 minuten perfect, waarna het een zwart scherm geeft, en een VPU Recover error geeft. 
Via google heb ik dus al gevonden om eventueel de foutenrapporten uit te zetten, en in de bios de AGP 4x mee te geven. Dit heeft allemaal geen resultaat, en het crasht de computer minstens even snel, misschien zelfs sneller.
Aangezien dit probleem bij een vriend van mij is kan het zijn dat antwoorden op eventuele oplossingen wat langer kunnen duren
Wat we al gedaan/geprobeerd hebben:
- Radeon als standaard videokaart instellen,
- AGP 4x,
- Drivers opnieuw installeren,
- Drivers van internet halen en installeren,
- Foutenrapport uitschakelen,
- Andere resoluties/effecten geprobeerd.
- Controleren of het kaartje er wel goed inzit.
- Nieuwe gehaald in de winkel, hetzelfde probleem
- Windows opnieuw installeren
Jullie oplossingen die niet willen werken of nog geprobeerd moeten worden:
- Fastwrites in bios uit/aan proberen.
- Mobo flashen kan niet, omdat de Sis website er geen geldige link voor geeft, computer info volgt binnenkort!
Deze maken dus allemaal geen verschil...
Wie kan ons helpen?
Via google heb ik dus al gevonden om eventueel de foutenrapporten uit te zetten, en in de bios de AGP 4x mee te geven. Dit heeft allemaal geen resultaat, en het crasht de computer minstens even snel, misschien zelfs sneller.
Aangezien dit probleem bij een vriend van mij is kan het zijn dat antwoorden op eventuele oplossingen wat langer kunnen duren
Wat we al gedaan/geprobeerd hebben:
- Radeon als standaard videokaart instellen,
- AGP 4x,
- Drivers opnieuw installeren,
- Drivers van internet halen en installeren,
- Foutenrapport uitschakelen,
- Andere resoluties/effecten geprobeerd.
- Controleren of het kaartje er wel goed inzit.
- Nieuwe gehaald in de winkel, hetzelfde probleem
- Windows opnieuw installeren
Jullie oplossingen die niet willen werken of nog geprobeerd moeten worden:
- Fastwrites in bios uit/aan proberen.
- Mobo flashen kan niet, omdat de Sis website er geen geldige link voor geeft, computer info volgt binnenkort!
Deze maken dus allemaal geen verschil...
Wie kan ons helpen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 22:57 ]