Gevallen 21" G500 bij Correct

Pagina: 1
Acties:

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 13:09
Ik was van de week bij Correct en zag er een 21" Sony G500 staan voor zo'n 999 ex staan. Normaal toch zo'n 2600,-. In eerste instantie alleen kras in rechterbovenhoek v/d kast zichtbaar. Echter, na een tijdje kijken viel op dat het scherm op sommige plekken paars was ipv blauw. Dit viel in de hoeken wel weg te draaien, maar in het midden onder bleef het gewoon zichtbaar. Ik heb 'm zelf niet genomen (ook te groot voor op m'n buro), maar wou het jullie even laten weten. Misschien iets voor de liefhebber!

Groetjes!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat kleurverschil kan je meestal wel weg werken. Zitten als je de kap eraf haalt radartjes, die moet je dan goed stellen. Dan is het weer ok, waarschijnlijk zijn die gewoon verschoven door die val. Als i maar niet te erg is gevallen.

I, for one, like Roman numerals

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:48
Op vrijdag 19 januari 2001 20:38 schreef Def_P het volgende:
Dat kleurverschil kan je meestal wel weg werken. Zitten als je de kap eraf haalt radartjes, die moet je dan goed stellen. Dan is het weer ok, waarschijnlijk zijn die gewoon verschoven door die val. Als i maar niet te erg is gevallen.
cool weer wat geleerd. :) heb dit ook eens mee gemaakt maar wist toen niet wat te doen. en oh jeah osdorp posse roeled vooral moordenaars

Advanced sheep-counting strategies

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:22
Hardwareforum ?

.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 13:09
Op vrijdag 19 januari 2001 22:15 schreef harley het volgende:
Hardwareforum ?
Ik wilde iedereen erop attent maken, dus leek 't me een goed plan dit in Stuffis Generalis te plaatsen. 't Is maar een tip hoor, misschien wil iemand 'm wel hebben en staat ie d'r nog!

Verwijderd

Ik heb een E500, maar als je zoiets wil kopen kun je er beter eerst een testprogramma op draaien. Convergentie etc. Door een flinke klap kan er wel wat meer uit het lood zijn.

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52
Ik zou inderdaad eerst eens goed kijken met een testprogramma. Door de klap kan de 'aperture grill' verschoven zijn, en als dat het geval is, is het maar de vraag of je die monitor moet nemen. Een reparatie daarvan is namelijk stervensduur.
Pagina: 1