Hallo
Ik heb een probleem, als mijn computer opstart begint mijn beeldscherm met flikkeren.
Dit doet hij tot in windows, totdat (denk ik) de nvidia-drivers zijn geladen. Ook als ik in de bios
kom stopt hij direct met het flikkeren. Soms als ik een spel afsluiten (wisselt hij van resolutie) of als
ik mijn beeldscherm even heb uit laten staan flikkert hij ook en stopt dan soms ook gewoon niet meer. Het flikkeren ziet eruit alsof er telkens witte flitsen over me beeld heenkomen. Ook trekt mijn
beeld soms een beetje krom.
*Nieuwste Nvida-drivers geinstalleerd (Ook al andere geprobeerd)
*Windows xp met sp2 en alle patches
*Degauss op mijn beeldscherm verhelpt niets
Ik heb dit probleem al eerder gehad, toen heb ik hem verplaats en toen had ik er een tijdje geen
last meer van. Nu komt het weer terug. Ik heb gedacht aan magnetisme, maar er staat een printer op 30cm afstand die bijna nooit aanstaat. En een versterker een boxen op allebei meer als een meter bij me beelscherm vandaan. Ik denk niet dat dit de oorzaak is.
Ik wil graag weten of hier een oplossing voor is, of dat mijn monitor gewoon langzaam aan het doodgaan is. (Hij is waarschijnlijk al een tijdje oud, is onbekend).
Systeem:
Beelscherm: Ibm G74
Leadtek 6600gt thd
Asus p4c800 deluxe
Pentium 4 2,8 ghz socket 478
2* mdt 512 mb ddr cas 2,5 geheugen
2*hitachi s-ata schijven
Gigabyte waterkoelingset + zalman vga blokje
300 watt component pro voeding
Asus dvd-speler
Temperaturen:
Cpu: 25-35
Videokaart: 30-45
Omgevings Temp: 25-30
Voltages:
12+ = 11,916
5 volt = 5,053
3,3 = 3,296
Vcore = 1,664
Ik heb een probleem, als mijn computer opstart begint mijn beeldscherm met flikkeren.
Dit doet hij tot in windows, totdat (denk ik) de nvidia-drivers zijn geladen. Ook als ik in de bios
kom stopt hij direct met het flikkeren. Soms als ik een spel afsluiten (wisselt hij van resolutie) of als
ik mijn beeldscherm even heb uit laten staan flikkert hij ook en stopt dan soms ook gewoon niet meer. Het flikkeren ziet eruit alsof er telkens witte flitsen over me beeld heenkomen. Ook trekt mijn
beeld soms een beetje krom.
*Nieuwste Nvida-drivers geinstalleerd (Ook al andere geprobeerd)
*Windows xp met sp2 en alle patches
*Degauss op mijn beeldscherm verhelpt niets
Ik heb dit probleem al eerder gehad, toen heb ik hem verplaats en toen had ik er een tijdje geen
last meer van. Nu komt het weer terug. Ik heb gedacht aan magnetisme, maar er staat een printer op 30cm afstand die bijna nooit aanstaat. En een versterker een boxen op allebei meer als een meter bij me beelscherm vandaan. Ik denk niet dat dit de oorzaak is.
Ik wil graag weten of hier een oplossing voor is, of dat mijn monitor gewoon langzaam aan het doodgaan is. (Hij is waarschijnlijk al een tijdje oud, is onbekend).
Systeem:
Beelscherm: Ibm G74
Leadtek 6600gt thd
Asus p4c800 deluxe
Pentium 4 2,8 ghz socket 478
2* mdt 512 mb ddr cas 2,5 geheugen
2*hitachi s-ata schijven
Gigabyte waterkoelingset + zalman vga blokje
300 watt component pro voeding
Asus dvd-speler
Temperaturen:
Cpu: 25-35