Zelf UD-stats posten

Pagina: 1
Acties:

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Zoals je al kon lezen (hier) is het vanaf nu mogelijk verschillende stats te posten, waaronder ook de UD stats.

De code haal je hiervandaan: http://tadah.mine.nu/rmldpch.php?project=ud en je kiest als niet reguliere statsposter best voor RML code, anders is alles vrij onleesbaar :)

Op de plaats van (verhaal) tik je zelf je beginpost.

Wanneer je klaarbent klik je best even op preview om je ervan te vergewissen dat je de juiste stats wel te pakken hebt (vergelijk ook met de vorige DPCH of je wel nieuwe data ingeeft!).

Ik kreeg bij het posten volgend scherm te zien:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tsfclan/upload/gotstatsposten.PNG
20:23 < blue_man> bij teams daily top 15 worden teams met een spatie in niet correct weergegeven op got
20:23 < blue_man> omdat de url met een spatie is
20:24 < blue_man> en dit is niet het geval met daily en overall top
In de hoop dat Speedkikker hier even naar kan kijken en om ieder ander wat algemene info te geven heb ik deze post aangemaakt. Kom je zelf nog in de problemen met UD stats mag je die altijd posten (al verwacht ik dit niet :) ).

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Spacebull01
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-10-2024

Spacebull01

La Petite Cows

Duidelijk verhaal Blue_Man!
Al had ik wel verwacht dat je dan ook het spits zou afbijten en de eerste UD stats (zonder uiteindelijk slotje) zou posten.

Wanneer kunnen we van jou nu een DPCH verwachten?

Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:50
Aan de RML bakker: ik mis nog:
• De nieuwe leden onderaan de DPCH
• Een linkje naar de FAQ
Tevens zie ik bij flushend aantal leden een totaal van 1670 staan. Er staat mij bij dat we eigenlijk zo'n 3300 leden hebben. Hoe kan dit?
Als laatste punt heb ik de mijlpalen. Ik quote even uit onze FAQ:
Mijlpalen
Mijlpalen zijn puntengrenzen die je overschrijdt. Bij onderstaande puntengrenzen krijg je een eervolle vermelding in de DPCH.
Ze volgen elkaar als volgt op: 1.000; 5.000; 10.000 25.000; 50.000; 75.000; 100.000 200.000; 300.000; 400.000; 500.000; 750.000 vanaf 750.000 elke 250.000 tot aan 10.000.000 vanaf 10.000.000 elk 1.000.000
Kan de DPCH worden aangepast zodat er mijlpalen zijn op deze aantallen en niet op die er nu in staan?

Verders uiteraard goed bezig! :)

[ Voor 51% gewijzigd door InSPiRE op 16-12-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Om die verneukte URL te fixen: %20 in plaats van een spatie gebruiken, dus TiVo%20Users en dan zal het hoogstwaarschijnlijk gewoon werken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke is kijken of ik een paar vragen kan beantwoorden.

Waarom de links niet goed staan in de Daily Top 15 van de teams snap ik werkelijk niet. Er staat een str_replace op die alle spaties eruit schopt en daar komt de naam string blijkbaar doorheen. Als ik de code in een preview post of in het notepad gooi gaat trouwens alles goed, het lijkt wel of het helemaal geen spaties zijn.

Nieuwe leden werkt zo te zien gewoon en daar heb ik niks aan veranderd. Kan wel zijn dat ik gister alle meldingen van nieuwe leden uit de movement tabel weggehaald heb omdat er anders 5k aan nieuwe leden onder de DPCH zouden komen te staan.

Link naar de FAQ is toegevoegd, en om het meteen goed te doen voor alle projecten.

Dan het aantal leden dat inderdaad ~3.100 moet zijn. Dat ging fout omdat UD het hebben van werkelijk ziekelijk namen toestaat. Je kan het zo gek niet bedenken of je mag het gebruiken... De parser slikte dat helemaal niet dus die heb ik wat bij lopen schaven zodat er nu netjes 3100 en een beetje leden zijn.

De mijlpalen gaat iets meer werk kosten dus dat zal even moeten wachten. De site is oorspronkelijk opgezet voor TSC stats en het mijlpalen systeem is daarop gebouwd. De palen die je ziet zijn dan ook extrapolaties van wat ik ooit voor TSC verzonnen heb. Om dat een beetje netjes te krijgen moet ik dat projectonafhankelijk opslaan, ik heb wel een idee hoe maar daar helaas waarschijnlijk tot eind van de week geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:50
Oke dan, bedankt voor je reactie. Gaat helemaal goed komen vermoed ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Tof dat je er wat aan wil doen :)

Maar ivm die mijlpalen, tsc kent een andere puntentoekenning en zijn sommige van onze scores totaal niet gewoon ... :)
Is er rekening gehouden met enkele megamijlpalen die er hier behaald worden?

Voor de rest dacht ik ook dat eerst die replacestring niet toegepast werd (spaties -> %20) maar jij hebt er een beter zicht op en als dit wel zo is ...
You're the man :)

Alvast een dikke merci aan Onno en Speedkikker om ons (al dan niet tijdelijk) van stats te voorzien en ik hoop dat we Allied ook nog een keer tegenkomen :)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Pagina: 1