[MSN 7.5] Ontvangen bestanden weg?

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 09:24
Normaal gebruik ik Trillian en is er niks aan het handje. Maar nu ik weer even aan het kijken ben of MSN nog relaxed is blijkt het dat MSN mijn ontvangen bestandjes (1x .wma en 1x .wmv) ergens verstopt/verwijderd.

MSN geeft het bericht (iets in de trend van): MSN messenger heeft gezien dat u een mogelijk onveilig bestand heeft ontvangen en heeft u beschermd tegen mogelijke kwade bedoelingen van de inhoud.

Ik zie in het mapje waar hij opgeslagen zou moeten zijn (mijn docs/my received files) ook niks. Dat is helemaal leeg. Waar zijn die bestanden nu naartoe? :X

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij is het niet mogelijk om die bestanden te ontvangen en te verzenden met MSN, of zit ik er nu naast? :?

Verwijderd

Hm... Ik had dit dus ook. Inmiddels na een paar herinstallaties van mijn pc werkt MSN nu weer naar behoren. Misschien even een nieuwe versie proberen? Eerst moest ik eerst een bestand inpakken anders wilde hij hem niet versturen... Nu is alles weer normaal. Heerlijke zoektocht zo, want er is amper wat over te vinden.

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Even zoeken over je gehele HD met de query *.wmv?
(je zal wel geen 100 wmv files hebbe staan veronderstel ik)
Wel niet vergeten aan te duiden dat hij ook in de verborgen mappen en bestanden moet zoeken...

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Neen, als ge da opent via MSN zelf verwijderd hij dat, het is weg, niet terug te krijgen.

Enige oplossing die ik ken: Msn plus, en dan stuffplug erover, en daarmee kan je het uitzetten.

Maar eiglijk is dit schandalig, msn moet zich toch niet moeien met mijn filmpjes die ik heb gemaakt met mijn camera, en doorstuur naar mijn vrienden niet?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• eerdepeer
nou ja, om nou 500Gb te doorzoeken voor 1 wmv? Ik heb wel met google desktop gezocht en die vond niks.

Ik heb trouwens wel al versie 7.5.0311 (volgens mij dit moment laatste versie)
Maargoed, dus in ieder geval ff een paar keer herinstalleren.

Verwijderd

eerdepeer schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:19:
nou ja, om nou 500Gb te doorzoeken voor 1 wmv? Ik heb wel met google desktop gezocht en die vond niks.

Ik heb trouwens wel al versie 7.5.0311 (volgens mij dit moment laatste versie)
Maargoed, dus in ieder geval ff een paar keer herinstalleren.
herinstalleren heeft geen zin dit is een ingebouwde functie van of MSN/Windows.
dit heb ik zelf ook der is natuurlijk de optie om het niet te gebruiken (MSN) en dan trillian te gebruiken zoals je al deed.
of als je die melding krijgt naar die map gaan de bestanden ff een map omhoog plaatsen of ergens anders en klaar..

Edit: volgens mij kan een patch van Mess of die A-patch dit verhelpen..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 20:22 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Zodra je de melding krijgt verwijdert msn helaas ook het bestand. Ik ben er nog steeds niet achter hoe je deze onzin uit kunt zetten, behalve dan het installeren van een plugin of een patch voor msn... erg vervelend :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• eerdepeer
Mooi, ik heb even die a-patch geinstalleerd en daar stond idd een optie in om de bestanden die beveiligd worden na verzenden uit te schakelen. Nu nog kijken of het echt werkt.

Iig wel relaxed dat je met die a-patch ook alle reclame enzo eruit kan slopen! thnx for the tip! ;)
Pagina: 1