Frontpage in een loop?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:41

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Als ik nu naar tweakers.net ga, blijft de pagina continu opnieuw laden. Zit er ergens een foutje in de refresh? Ingesteld op vier keer per seconde ofzo? :?

-- Edit: dit is onder Firefox. Onder IE lijkt het wel goed te gaan.

-- Edit #2: lijkt nu weer wel goed te gaan. So be it :)

[ Voor 31% gewijzigd door Wildfire op 15-12-2005 19:37 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De pagina hoort standaard om de x minuten te herladen, waarbij x een in je voorkeuren ingesteld aantal minuten is. Als het vaker gebeurd, is er wat mis aan jouw kant over het algemeen. Het is echter alweer opgelost, dus het zal een tijdelijke hickup geweest zijn.

• napel25
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08-2025
Ik had hetzelfde probleem. Volgens mij is het een grapje van de bannerboer Webads. Ik heb hun banners geblockt omdat ze soms te zwaar zijn voor mijn computer. Flash werk niet altijd soepel op een 900MHz comp. Ik denk dat Webads een refresh heeft gebouwd wanneer hun plaatjes niet goed worden geladen. >:)
Na wat extra wallen te hebben opgeworpen tegen de banners, werkt het weer normaal. :z

Ik weet niet of de mods er blij mee zijn wanneer ik uitleg wat ik heb gedaan.
Modbreak:Het weren van reclame op Tweakers.net is niet toegestaan.
Lees de Algemene voorwaarden (art. 15) voor meer info.

[ Voor 18% gewijzigd door Longbeard op 16-12-2005 14:26 ]

napel25

Verwijderd

napel25 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:41:
Ik had hetzelfde probleem. Volgens mij is het een grapje van de bannerboer Webads. Ik heb hun banners geblockt omdat ze soms te zwaar zijn voor mijn computer. Flash werk niet altijd soepel op een 900MHz comp. Ik denk dat Webads een refresh heeft gebouwd wanneer hun plaatjes niet goed worden geladen. >:)
Na wat extra wallen te hebben opgeworpen tegen de banners, werkt het weer normaal. :z

Als iets niet werkt dan moet je er wat aan doen, desnoods blokkeren...Lijkt dus niet dat mods er wat tegenin kunnen brengen, tenzij de mods ervoor zorgen dat problemen binnen korte tijd opgelost worden. (binnen een dag)
Lees de Algemene voorwaarden (art. 15) voor meer info.

[ Voor 11% gewijzigd door Longbeard op 16-12-2005 14:26 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb het ook wel een paar keer gehad met FF, dus het ligt denk niet aan de instellingen. Volgens mij heeft het te maken met een bug die een paar maanden geleden de kop op stak (FF trok 100% cpu en crashte soms). Dat was iets met AJAX (dat groene knopje bij het zoekveld op de FP).

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Hmmm, ik zag onderin de taakbalk wel erg vaak webads voorbij vliegen (en nee, ik block geen ads).

Maar goed, het is momenteel normaal. Als het weer 's zo is meld ik het wel weer.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
En bij deze is het weer zover.

-- Edit: en even later weer niet. Het ligt iig niet aan mij, heb zelfs m'n cache nog helemaal leeggegooid. Misschien toch iets met die webads ofzo?

[ Voor 72% gewijzigd door Wildfire op 16-12-2005 17:26 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:17
Sinds een weekje ofzo heb ik het ook een keer of drie meegemaakt idd. Firefox 1.5 onder XP.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Breepee schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:29:
Sinds een weekje ofzo heb ik het ook een keer of drie meegemaakt idd. Firefox 1.5 onder XP.
Hier ook Firefox 1.5, btw. Ook onder XP.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Maken jullie gebruik van speciale extensies, zoals AdBlock of andere?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Harm schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:48:
Maken jullie gebruik van speciale extensies, zoals AdBlock of andere?
De enige extensie die ik gebruik ik "Disable targets for downloads".

• Palomar
  • Niet online
Ik heb ook geen bijzondere extensions. Alleen 'View this page in IE'. Dat loopen komt bij mij ook maar heel af en toe voor. En meestal als ik vanuit GoT op een 'systeemspecs'-linkje klik.

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:43

Ravhin

no <root>...

In firefox 1.5 onder windows 2000 professional heb ik verschillende pagina's open staan, o.a.
de tweakers.net pagina. Sinds ongeveer drie weken valt het mij op dat mijn andere pagina's niet verversen, en dat tweakers.net dan ook aan het laden is (en blijft!) zoals bovengenoemde. Dit is vrij irri, want ik moet dan iedere keer de tweakers pagina stoppen om de rest te kunnen laden. Wat opvalt
is dat er continue data wordt geladen vanuit adserver.webads.nl (net alsof hij niet alle data kan laden of continue een lijn open houdt). Dit drukt volgens mij te zwaar op firefox waardoor al mijn andere tabs
een timeout krijgen. Ik draai ook geen rare extensies:
Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y81/Ravhin/extensions.jpg
:?

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

• IKKE86
  • Laatst online: 24-11-2025
napel25 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:41:

Lees de <a href="http://www.tweakers.net/reviews/331/9"_blank">Algemene voorwaarden (art. 15) </a>voor meer info.
offtopic:
als je geen flash hebt krijg je een linkje met klik hier

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ik heb hier ook last van gehad (het lijkt nu opgelost), ik merkte dat FF v1.5 opeens ging hangen, en bezig was m'n 2 tabs met tweakers.net bezig was te refreshen. Het gebeurde op een random moment, dus ik vermoed eigenlijk een flash banner, aangezien normale html pagina's statisch zijn, hoewel mischien ook ajax er iets mee te maken kan hebben (dat heb ik aanstaan).

edit: rond 20:30 was het weer mis, hij ging 30 seconden weer in de loop

[ Voor 11% gewijzigd door defiant op 10-01-2006 20:30 ]

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• crisp
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

Wij gebruiken ajax synchroon en alleen tijdens page-load; als de pagina eenmaal binnen is en verwerkt worden er geen onderhuidse calls meer gedaan.

Intentionally left blank

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-03 10:49

Brons

Fail!

Ik had altijd FP 100% van de tijd openstaan, maar ben daar sinds een tijdje mee gestopt omdat sommige banners niet goed of helemaal niet binnen kwamen en FF bleef 'laden'. Beetje jammer dat de banners het verzieken, maar blocken mag ook niet.

• Ravhin
  • Laatst online: 08:43

Ravhin

no <root>...

Ik heb net nog even geprobeerd om met ajax uit de FP aan te houden, maar ook daarmee schiet-ie in een loop. Firefix vraagt dan continue 10% van de processortijd (0-1% bij stoppen FP). Dit is op een P 1,7 GHz met 256 MB intern. Toch raar dat ik hier vroeger nooit last van heb gehad :/

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:45
hier met windows xp en ff 1.5 had ik het net ook heb voor de rest geen speciale extensies
nu lijkt het weer goed te werken

Verwijderd

Het is weer refresh-feest vandaag :)

Ik kan in ieder geval melden dat het niet aan het blokkeren van banners of scripten of wat dan ook ligt want ik zit met een verse FireFox 1.5 te werken nu zonder enige extensie of aanpassing. Ik weet niet waar het aan ligt maar volgens mij is er nog wat werk aan de winkel. Om alleen voor Tweakers.net IE te gaan gebruiken lijkt me geen optie :)

edit:

Kan het er aan liggen dat ik geen flash plugin of iets dergelijks heb geinstalleerd? Inmiddels werkt het nl weer zonder dat ik ook maar iets heb gewijzigd aan mijn kant.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 10:43 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:37:
Het is weer refresh-feest vandaag :)

Ik kan in ieder geval melden dat het niet aan het blokkeren van banners of scripten of wat dan ook ligt want ik zit met een verse FireFox 1.5 te werken nu zonder enige extensie of aanpassing. Ik weet niet waar het aan ligt maar volgens mij is er nog wat werk aan de winkel. Om alleen voor Tweakers.net IE te gaan gebruiken lijkt me geen optie :)

edit:
Kan het er aan liggen dat ik geen flash plugin of iets dergelijks heb geinstalleerd? Inmiddels werkt het nl weer zonder dat ik ook maar iets heb gewijzigd aan mijn kant.
Hmmm, gisteren (of was het nou eergisteren) had ik het ook weer.

En nee, het ligt niet aan het niet hebben van Flash. Die staat bij mij namelijk wel geïnstalleerd...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het vervelende is dat ik uit deze meldingen nog niet echt iets heb kunnen destileren wat een mogelijke oorzaak is. Feit is dat ik er zelf met Firefox 1.5 nog nooit last van heb gehad...
Desalniettemin heeft deze kwestie wel onze aandacht..

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 20-01-2006 12:38 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:37:
Het vervelende is dat ik uit deze meldingen nog niet echt iets heb kunnen destileren wat een mogelijke oorzaak is. Feit is dat ik er zelf met Firefox 1.5 nog nooit last van heb gehad...
Desalniettemin heeft deze kwestie wel onze aandacht..
Dan zal ik het nog vreemder maken. Ik had er last van op een vers geinstalleerde computer met daarop, buiten Windows XP Pro (nl), alleen FF1.5 en een virusscanner (Avast). Op mijn eigen systeem met Windows XP Pro (eng) en schaamteloos veel software inclusief FF1.5 had ik op het zelfde tijdstip geen enkel probleem.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
Ik had zonet weer dat de frontpage bleef refreshen, maar wat nog vreemder was, was dat de pagina van omroep.nl waar de programma-gids op staat hetzelfde deed.

Ik gebruik Firefox 1.5

Kortom het lijkt niet alleen een probleem van Tweakers te zijn.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-03 10:49

Brons

Fail!

Ik heb het sinds gisteren ook, maar alleen via de proxy van mijn opleiding (met een laptop die ik ook thuis gebruik). Soms zelfs zo erg dat ik de FP niet eens meer kan bezoeken.

EDIT: FF1.5

[ Voor 5% gewijzigd door Brons op 02-02-2006 10:58 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik vermoed dat deze bug er iets mee te maken heeft...

Intentionally left blank

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
En het was weer 'ns zover... hij zat weer in een loop.

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-02 15:49
Ik had dit reloaden net ook onder Linux met Konqueror. Ik heb het al een paar keer eerder gezien en dan was het elke keer net voor het hele uur, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Maar nu net over 00.00 doet het het weer normaal.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als je even de reacties link bij het bugreport die ik hiervoor gepost heb dan zal je kunnen afleiden dat het te maken heeft met het feit dat de interne systeem-timer om de zoveel tijd 'wrapped' - afhankelijk van je OS kan dat na 19 uur of na 49,7 dagen zijn. De reloads zullen dan een tijdje aanhouden (zo lang als je instelling voor de refresh) waarna het probleem dus weer ophoud (om na 19 uur of 49,7 dagen weer te beginnen).
Dit speelt alleen in Firefox omdat andere browsers een meta-refresh tag gevoerd krijgen. De reden dat we Firefox een javascript timeout geven is juist om een andere bug in Firefox met de meta-refresh tag te omzeilen 8)7

Er wordt gewerkt aan een patch, dus hopelijk zal dit probleem binnenkort opgelost zijn...

Intentionally left blank

Pagina: 1