Na wat extra wallen te hebben opgeworpen tegen de banners, werkt het weer normaal.
Ik weet niet of de mods er blij mee zijn wanneer ik uitleg wat ik heb gedaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Longbeard op 16-12-2005 14:26 ]
napel25
Verwijderd
Als iets niet werkt dan moet je er wat aan doen, desnoods blokkeren...Lijkt dus niet dat mods er wat tegenin kunnen brengen, tenzij de mods ervoor zorgen dat problemen binnen korte tijd opgelost worden. (binnen een dag)napel25 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:41:
Ik had hetzelfde probleem. Volgens mij is het een grapje van de bannerboer Webads. Ik heb hun banners geblockt omdat ze soms te zwaar zijn voor mijn computer. Flash werk niet altijd soepel op een 900MHz comp. Ik denk dat Webads een refresh heeft gebouwd wanneer hun plaatjes niet goed worden geladen.![]()
Na wat extra wallen te hebben opgeworpen tegen de banners, werkt het weer normaal.![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Longbeard op 16-12-2005 14:26 ]
Maar goed, het is momenteel normaal. Als het weer 's zo is meld ik het wel weer.
-- Edit: en even later weer niet. Het ligt iig niet aan mij, heb zelfs m'n cache nog helemaal leeggegooid. Misschien toch iets met die webads ofzo?
[ Voor 72% gewijzigd door Wildfire op 16-12-2005 17:26 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Hier ook Firefox 1.5, btw. Ook onder XP.Breepee schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:29:
Sinds een weekje ofzo heb ik het ook een keer of drie meegemaakt idd. Firefox 1.5 onder XP.
De enige extensie die ik gebruik ik "Disable targets for downloads".Harm schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:48:
Maken jullie gebruik van speciale extensies, zoals AdBlock of andere?
de tweakers.net pagina. Sinds ongeveer drie weken valt het mij op dat mijn andere pagina's niet verversen, en dat tweakers.net dan ook aan het laden is (en blijft!) zoals bovengenoemde. Dit is vrij irri, want ik moet dan iedere keer de tweakers pagina stoppen om de rest te kunnen laden. Wat opvalt
is dat er continue data wordt geladen vanuit adserver.webads.nl (net alsof hij niet alle data kan laden of continue een lijn open houdt). Dit drukt volgens mij te zwaar op firefox waardoor al mijn andere tabs
een timeout krijgen. Ik draai ook geen rare extensies:

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
napel25 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:41:
Ik had hetzelfde probleem. Volgens mij is het een grapje van de bannerboer Webads. Ik heb hun banners geblockt omdat ze soms te zwaar zijn voor mijn computer. Flash werk niet altijd soepel op een 900MHz comp. Ik denk dat Webads een refresh heeft gebouwd wanneer hun plaatjes niet goed worden geladen.![]()
Na wat extra wallen te hebben opgeworpen tegen de banners, werkt het weer normaal.![]()
als je geen flash hebt krijg je een linkje met klik hier
edit: rond 20:30 was het weer mis, hij ging 30 seconden weer in de loop
[ Voor 11% gewijzigd door defiant op 10-01-2006 20:30 ]
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Intentionally left blank
Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
nu lijkt het weer goed te werken
Verwijderd
Ik kan in ieder geval melden dat het niet aan het blokkeren van banners of scripten of wat dan ook ligt want ik zit met een verse FireFox 1.5 te werken nu zonder enige extensie of aanpassing. Ik weet niet waar het aan ligt maar volgens mij is er nog wat werk aan de winkel. Om alleen voor Tweakers.net IE te gaan gebruiken lijkt me geen optie
Kan het er aan liggen dat ik geen flash plugin of iets dergelijks heb geinstalleerd? Inmiddels werkt het nl weer zonder dat ik ook maar iets heb gewijzigd aan mijn kant.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 10:43 ]
Hmmm, gisteren (of was het nou eergisteren) had ik het ook weer.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:37:
Het is weer refresh-feest vandaag
Ik kan in ieder geval melden dat het niet aan het blokkeren van banners of scripten of wat dan ook ligt want ik zit met een verse FireFox 1.5 te werken nu zonder enige extensie of aanpassing. Ik weet niet waar het aan ligt maar volgens mij is er nog wat werk aan de winkel. Om alleen voor Tweakers.net IE te gaan gebruiken lijkt me geen optie
edit:
Kan het er aan liggen dat ik geen flash plugin of iets dergelijks heb geinstalleerd? Inmiddels werkt het nl weer zonder dat ik ook maar iets heb gewijzigd aan mijn kant.
En nee, het ligt niet aan het niet hebben van Flash. Die staat bij mij namelijk wel geïnstalleerd...
Desalniettemin heeft deze kwestie wel onze aandacht..
[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 20-01-2006 12:38 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Dan zal ik het nog vreemder maken. Ik had er last van op een vers geinstalleerde computer met daarop, buiten Windows XP Pro (nl), alleen FF1.5 en een virusscanner (Avast). Op mijn eigen systeem met Windows XP Pro (eng) en schaamteloos veel software inclusief FF1.5 had ik op het zelfde tijdstip geen enkel probleem.crisp schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:37:
Het vervelende is dat ik uit deze meldingen nog niet echt iets heb kunnen destileren wat een mogelijke oorzaak is. Feit is dat ik er zelf met Firefox 1.5 nog nooit last van heb gehad...
Desalniettemin heeft deze kwestie wel onze aandacht..
Ik gebruik Firefox 1.5
Kortom het lijkt niet alleen een probleem van Tweakers te zijn.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
EDIT: FF1.5
[ Voor 5% gewijzigd door Brons op 02-02-2006 10:58 ]
Intentionally left blank
Dit speelt alleen in Firefox omdat andere browsers een meta-refresh tag gevoerd krijgen. De reden dat we Firefox een javascript timeout geven is juist om een andere bug in Firefox met de meta-refresh tag te omzeilen
Er wordt gewerkt aan een patch, dus hopelijk zal dit probleem binnenkort opgelost zijn...
Intentionally left blank