Toon posts:

[XP] Bootpartitie aanpassen zonder floppydrive*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik wil de partitie waar Win XP op draait vergroten, maar heb geen diskettestation. Heeft iemand een idee hoe ik dit toch kan aanpassen (via usb, cd??)

Gr, S.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Partition Magic bijvoorbeeld?
FF googlen was het ook wel mee gelukt denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:30:
Partition Magic bijvoorbeeld?
FF googlen was het ook wel mee gelukt denk ik.
Heb ik beide geprobeerd: Partition Magic kan de partitie waarop gedraaid wordt niet aanpassen, Google geeft geen antwoord. Sorry...

Verwijderd

Je moet sowieso een backup maken, als je de gegevens wilt bewaren.

Wat je dus kunt doen: backup maken, backup testen, partitie verwijderen, nieuwe partitie aanmaken, formatteren, backup terugzetten.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-03 11:38

TheBorg

Resistance is futile.

Bootable CD maken met de dos versie van Partition Magic erop (pqmagic.exe).

• awolte
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-02 16:48
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:46:
[...]

Heb ik beide geprobeerd: Partition Magic kan de partitie waarop gedraaid wordt niet aanpassen, Google geeft geen antwoord. Sorry...
Hmm Partitionagic kan bij mij gewoon de C-schijf aanpassen hoor dat doet hij na een herstart van het systeem voordat windows wordt opgestart.

http://awoltering.blogspot.com

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Titel ietsje aangepast. Partition Magic doet dit middels een runonce-lijstje bij je eerstvolgende reboot. Dit had je zelf ook best wel snel kunnen vinden door even rond te zoeken op het forum en bijvoorbeeld Google. Vertel voortaan in je topicstart even ets meer over de al door jou ondernomen zoekacties en pogingen om dit op te lossen. Dan is het ook wat makkelijker om je erin te adviseren, en vooral duidelijker wat de situatie is :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1