Toon posts:

Game Reseller worden? hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe wordt je in godsnaam game reseller? wat is een games groothandel?

ik zit er namelijk aan te denken een gameshop te beginnen voor pc en console maar weet niet waar ik een game groothandel kan vinden.

zou iemand mij willen helpen in het vinden van een groothandel waar ik games kan kopen?

alvast bedankt

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
dat begint al lekker dan

heb je al wat gezocht dan? google showde me dit
http://answers.google.com/answers/threadview?id=89729

PSN: djmurcielago

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eh, heb je uberhaubt al een winkel? Volgens mij kun je je beter eerst gaan verdiepen in wat er allemaal bij komt kijken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog geen winkel maar ben druk bezig met het zoeken naar een pand in de regio met natuurlijk zo min mogelijke huur per maand.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 08:06

Piggen

Lekker bakkie

Even langs de Kamer van Koophandel

Dat lijkt me een handig om mee te beginnen. Maar heb je er wel goed over nagedacht? Het komt namelijk over alsof je dit 10 minuten geleden hebt bedacht.

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Is een Internet winkel geen idee? Scheelt je weer huur.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10 20:59

Haan

dotnetter

Als je een winkel wilt gaan beginnen en je gaat op een forum vragen hoe dat moet kan je dat maar beter uit je hoofd laten :X

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:41:
Als je een winkel wilt gaan beginnen en je gaat op een forum vragen hoe dat moet kan je dat maar beter uit je hoofd laten :X
als je mijn post even goed leest dan zie je dat ik niet vraag hoe ik een winkel moet beginnen want ik heb al een winkel gehad, niet om computers gericht maar goed.

ik vraag waar ik games kan inkopen. dat is heel wat anders als vragen naar hoe ik een winkel moet beginnen.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-10 15:50
Ik neem aan dat je wel een bedrijfsplan geschreven heb? Marktonderzoek gedaan in de regio? Is er uberhoud wel vraag naar games ivm de steeds lager wordende prijzen op internet... Al naar de bank geweest?

Verwijderd

Is dit iets wat je wilt of wat je je afvroeg? Erg enthousiast klink je namelijk niet. Zoals al eerder gezegd is zul je voor een gerigstreerd bedrijf naar de Kamer van Koophandel moeten (kijk je nooit tv ofzo :7 )

Verwijderd

Topicstarter
ik ga de winkel niet alleen richten op games want daar kan ik niet van rondkomen, ik wil er ook hardware in gaan verkopen voor pc's en complete game pc's.

natuurlijk heb ik nog andere dingen in mijn achterhoofd maar dat zijn noodplannen.

Ik wil me eerst helemaal focussen op inkoopprijzen van spelcomputers en games.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:42:
[...]

als je mijn post even goed leest dan zie je dat ik niet vraag hoe ik een winkel moet beginnen want ik heb al een winkel gehad, niet om computers gericht maar goed.

ik vraag waar ik games kan inkopen. dat is heel wat anders als vragen naar hoe ik een winkel moet beginnen.
Die vraag is imho van dezelfde "categorie" als het vragen hoe je een winkel start. Als je hiermee begint zul je toch echt heel wat voorbereidingen moeten doen. Even op een forum vragen getuigt hier niet van.
Het lijkt in ieder geval zo, ik probeer je alleen te waarschuwen dat het niet zomaar iets is wat je "even" doet.
Je zou ns wat rond kunnen vragen bij bepaalde leveranciers hoe je dit kunt worden bijvoorbeeld. Lijkt me logischer dat zij dat weten dan een paar gamers op een forum :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00
Ik kan je van harte aanraden om je eerst eens in te lezen in de materie. Ik ben namelijk bang dat je op deze manier niet ver zult komen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.