Toon posts:

Fout in artikel "Intel gaat BMW Sauber sponsoren"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
BMW, dat tot 2009 ook motorleverancier van het aansprekender Williams-team is maar met dat team op voet van oorlog leeft, kocht in juni van dit jaar het toen nog Zwitserse team over van eigenaar Peter Sauber.
Dit stukje tekst uit nieuws: Intel gaat BMW Sauber sponsoren klopt niet. BMW heeft haar verbintenis met Williams per eind dit jaar opgezegd, overigens weer wel grotendeels vanwege onenigheid. Williams rijdt vanaf 2006 met Cosworth-motoren en dat staat volledig los van BMW:

http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=95210

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Fouten in nieuwsberichten kun je beter in het Spel- en tikfoutjes - deel 14 topic gooien.

Maar daar is het ook al gemeld. Niettemin toch goed opgemerkt! :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

MuddyMagical schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:09:
Fouten in nieuwsberichten kun je beter in het Spel- en tikfoutjes - deel 14 topic gooien.

Maar daar is het ook al gemeld. Niettemin toch goed opgemerkt! :)
Dit is echt van geen kanten een spel- of tikfoutje, en we willen het dus beslist niet in het S&T-topic hebben. Het staat hier dus prima :)

Reden dat het hier goed staat is onder meer dat enkel melden dat het fout is onvoldoende reden voor ons is om eea te wijzigen, dan willen we over bronnenmateriaal kletsen en daar wordt het S&T-topic een onoverzichtelijke puinzooi van.
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:57:
Williams rijdt vanaf 2006 met Cosworth-motoren en dat staat volledig los van BMW:

http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=95210
Kijk, en dat is dus precies wat ik nodig had. Artikel wordt aangepast, dank voor de melding :)

edit:
Ik heb het BMW Williams-verhaal er maar uitgelaten. Met twee teams was het nog wel interessant geweest... Ik heb helaas het opstappen van Williams gemist en op dat moment was Sauber al in Duitse handen, dus dan kan ik wel gaan uitleggen dat de aanschaf van Sauber door BMW als breekijzer werd gebruikt en dat het eigenlijk om tegenvallende prestaties en botsende ego's ging, maar dan wordt het heel snel een heel lang heel offtopic verhaal. Daar zien we dus maar vanaf ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Rataplan op 15-12-2005 19:51 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.