Toon posts:

Vraagje over FUP Hetnet SnelSurfen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Heeft iemand hier enig idee hoeveel je mag downloaden op de FUP van Hetnet Snelsurfen? Heeft iemand hier al ervaring ermee, en wat is jou gemiddelde gebruik?

Op de site van hetnet staat wel vermeld dat ze een gemiddelde nemen om de extreme eruit te halen, maar wat is gemiddeld internet gebruik? is dat 50 gig ofzo?

Alvast bedankt,

Verwijderd

Geen idee wat het maximum is wat je kan downloaden per maand. Ik zit nu op de 40 GB, op 75% van de maand, nog niks over gehoord. Natuurlijk krijg je eerst een waarschuwing, als je het te bont maakt denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 17:47:
Geen idee wat het maximum is wat je kan downloaden per maand. Ik zit nu op de 40 GB, op 75% van de maand, nog niks over gehoord. Natuurlijk krijg je eerst een waarschuwing, als je het te bont maakt denk ik
Heb jij ook Hetnet SnelSurfen?

Alvast bedankt

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-02 17:22
FUP? Waar staat dat? Volgens mij staat er toch echt geen datalimiet...

Hier thuis hebben wij HetNet ADSL Surfen (voorganger van SnelSurfen) en ik zit per maand echt wel boven de 60gB en hoor er nooit wat van ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 17:57:
[...]

Heb jij ook Hetnet SnelSurfen?

Alvast bedankt
Ja, abbo overgezet van Surfen naar Snelsurfen.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 18:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem over gezet van instapsurfen naar snelsurfen.

In de algemene voorwaarden staat het over de FUP of beter gezegt Fair Consumer Policy zoals zij het noemen.

Maar op de site vermelden ze ook dat ze niet zo precies kijken, omdat ze mensen willen laten genieten van hun verbinding (weet de preciese verwoording niet, maar zoiets was het)

Maar als ik het goed begrijp gebruik jij Lamber al meer dan 40 gig zonder gezeur en jij Westereen gebruikt al 60 gig zonder gezeur op SnelSurfen.

Dan denk ik dat ik met mijn verbruik wel helemaal nooit wat te horen krijg.. Gebruik hier hoogstens per dag 500 MB dus ong. 15 gig per maand op z'n hoogst

Alvast bedankt

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-02 17:22
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:09:

Dan denk ik dat ik met mijn verbruik wel helemaal nooit wat te horen krijg.. Gebruik hier hoogstens per dag 500 MB dus ong. 15 gig per maand op z'n hoogst

Alvast bedankt
Nee daarvoor hoef je niet bang te zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx dat wou ik even weten. Weet ik ongeveer een richtlijn waar ik me aan kan houden als ik weer wat bootlegs wil gaan downloaden:) Want die zijn meestal 1 gig aan grootte :9

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 18:07

BHQ

Ga uit van 35 tot 50 gig ofzo..

Verwijderd

Er is geen FUP; er is gewoon helemaal geen datalimiet zoals bij xs4all, planet en andere providers.
Je kan dus gewoon zoveel downloaden als je wilt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 19:13 ]

Verwijderd

Westereen schreef op donderdag 15 december 2005 @ 17:59:
FUP? Waar staat dat? Volgens mij staat er toch echt geen datalimiet...

Hier thuis hebben wij HetNet ADSL Surfen (voorganger van SnelSurfen) en ik zit per maand echt wel boven de 60gB en hoor er nooit wat van ;)
:+

Denk dat je het beste HetNet kunt mailen, wat zij verstaan onder de FUP. Als hij er al is, op de site staat namelijk dat er geen datalimiet is, en dat is iets anders dan een FUP :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 19:05 ]

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:01

ZieMaar!

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:04:
[...]

[...]

:+

Denk dat je het beste HetNet kunt mailen, wat zij verstaan onder de FUP. Als hij er al is, op de site staat namelijk dat er geen datalimiet is, en dat is iets anders dan een FUP :)
Wedden dat je als je mailt, je onderstaande link als antwoord krijgt :)? Mailen met ISP's komt daar (uit mijn ervaring) vaak op neer, het plempen van helpantwoorden, en dit geval volkomen terecht.

http://hetnet.custhelp.co...TI4MDY*&p_li=&p_topview=1

Verwijderd

Topicstarter
ja precies ik weet zeker dat ze bovenstaande mail terug sturen. ze zijn bij hetnet zowiezo al goed in standaart mails sturen waarin vaak net niet helemaal je antwoord staaat:)

maar dat jullie 60 en 40 gedownd hebben zegt volges mij wel genoeg.... dan zal 30 gig ofzo echt geen probleem zijn

gr,

Justin

Btw, jullie zijn wel het enigste forum waar je beetje snel goede antwoorden krijgt, heb op al best veel fora deze vraag geplaatst, maar nerges echt goede reacties

Verwijderd

In de help bestanden staat FUP maar op de abo pagina's geen datalimiet? In ieder geval denk ik niet dat de grens onder de 100 GB ligt bij de fup.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt allemaal voor de reacties, ik weet denk ik wel genoeg... iig zal ik nooit over het limiet gaan denk:)

als iemand nog meer weet hoor ik het natuurlijk altijd graag, Ik krijg hier iig betere antwoorden als elders. Op een ander forum wou iemand me wijs maken dat een FUP hoogstens 1 a 2 gig is:)hahaha dat was me vorige abbo:) en die had gewoon een harde datalimiet.

Bedankt,

Justin
Pagina: 1