Toon posts:

[OUTLOOK 2002]

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een hoop rondgekeken op internet maar heb de oplossing nog niet gevonden, dus wellicht kunnen jullie me helpen. Voor het werk wil ik op een netwerk schijf een outlookbestand zoals een pst bestand openen die door meerder mensen tegelijk gebruikt kan worden. Een gewone pst-file is een personal folder dus andere krijgen bij het openen de melding dat ie ofwel in gebruik is ofwel dat ze geen toegang hebben. Is er een manier waardoor je zo'n pst wel kunt delen, of is er een ander soort bestand waar iedereen zijn emails en attachment in saved en die direct voor andere zichtbaar zijn?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ben je gebonden aan outlook, heb je de mogelijkheid om een mailserver op te zetten, exchange een optie? Wat draait er op de server?

De hamvraag is niet dat je de oplossing niet gevonden hebt, maar vooral wat je wel gevonden hebt en waarom dat niet voldoet. Zo kunnen we er niks mee; krijg jij een hoop suggesties waarvan je weer kunt roepen dat dat niet is wat je zoekt. Ook op Got is hier al meer over geschreven, dus je topicstart kan wel iets uitgebreider dan dit.

M.a.w. lees Policy: Alle regels die op het forum gelden vul je topicstart even aan, verzin een goede titel en probeer het nog een keer. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.