[Suse 10] Herhalingstijd toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-02 09:30
Ik heb zojuist Open Suse 10.0 geinstalleerd. Alles werkte goed, maar het toetsenbord doet nogal raar. Als ik bijvoorbeeld mijn naam intik krijg ik dit: sssssttttteeeeephaaaaaaaaaannnnnnnn vvvvvviiiiiiiiieeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrkkkkkkkkkaantttttttttttt. Ook de backspace heeft hetzelfde probleem.
Ik kan dus ook niet mijn wachtwoord invoeren om in een configuratiescherm te komen.

Het ligt niet aan het toetsenbord, en ook niet aan de pc. Ik heb inmiddels 3 toetsenbord getest, en in het BIOS heb ik gewoon netjes een wachtwoord van 8 tekens kunnen instellen.

Wie weet hoe ik dit oplos?

[ Voor 3% gewijzigd door StephanVierkant op 15-12-2005 16:35 ]

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb dit al een keer eerder gezien met een terminal. De settings van de terminal waren toen niet goed. Je kan dus proberen in die richting te zoeken. Werk je met GUI of zonder? Anders zou je eens via de commandline kunnen testen of dat wel werkt. (ctrl+alt+f1 voor een login, je gui zit onder ctrl+alt+f7)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-02 09:30
Het heeft me wat moeite gekost, maar het is geregeld. Hoe ik het gedaan heb weet ik niet meer precies, maar ik ben zonder wachtwoord in het control panel gekomen. De toetsenbordinstellingen zijn gewijzigd.