Toon posts:

Apple zwiert de iBooks buiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk hebben de mensen die geabboneerd zijn op de nieuwsbrief van Apple gisteren ook een mailtje gekregen met daarin 71EUR korting op een iBook...
Nu begon ik te denken: het is logisch dat Apple van zijn "oude" iBooks afwilt omwille van de lancering van de intel-based systemen, maar waarom enkel de iBooks en niet de PowerBooks??? Wil dit zeggen dat het wachten tot juni is voor nieuwe PowerBooks of is het tegen de principes van Apple om korting te geven op producten met enig "statussymbool"?

Ik ben hier prolly weer aant overdrijven, maar was toch benieuwd wat jullie ervan denken...

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Tjah, het zou kunnen natuurlijk. Maar het blijft erg gissen, en zoals je ook in de Policy kunt lezen hebben we bij geruchten graag wat meer bronnen. Het lijkt me dan oko niet zinvol om dit topic open te laten, aangezien wij net zoveel moeten gokken als jij :).

Oh ik zie dat je nieuw bent op GOT, welkom :). Het is trouwens wel handig om Algemene gedragsregels (Netiquette) even na te lezen dan weet je een beetje wat jij van ons en wij van jou mogen verwachten, zodat het geen zooitje wordt hier :).

[ Voor 30% gewijzigd door leon1e op 15-12-2005 16:41 ]

Dit topic is gesloten.