Ik heb al gezocht, en dit is misschien wel een beetje domme vraag maar kom er niet uit.
ik ben bezig om een aantal records uit een database te halen maar er zit een datum tussen en dan geeft ie een fout dat de conversie van MySql.Datetime naar System.DateTime niet goed gaat, ik krijg hem zeg maar niet in de dataset.
en om het aan te spreken:
normaal werkt dit goed, maar nu dus niet(als er een datum geselecteerd moet worden).
Iemand enig id?
mvg
ik ben bezig om een aantal records uit een database te halen maar er zit een datum tussen en dan geeft ie een fout dat de conversie van MySql.Datetime naar System.DateTime niet goed gaat, ik krijg hem zeg maar niet in de dataset.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
| public DataSet ExecuteDataSet(string Query) { MySql.Data.MySqlClient.MySqlDataAdapter myDA; DataSet dtsData = new DataSet(); myDA = new MySqlDataAdapter(Query, mySQLcon); myDA.Fill(dtsData); return dtsData; } |
en om het aan te spreken:
C#:
1
| dsVoorbeeld = _connect.ExecuteDataSet(sqlVoorbeeld); |
normaal werkt dit goed, maar nu dus niet(als er een datum geselecteerd moet worden).
Iemand enig id?
mvg
[ Voor 6% gewijzigd door CR35 op 15-12-2005 16:18 . Reden: code tekens, verduidelijking ]