Toon posts:

Wanadoo[Telefonie] Kan niet naar vaste nummers bellen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb sinds gisteren een livebox waarmee ik met wanadoo kan bellen.
Gisteren verliep alles goed. Toen ik rond 11 uur mijn vriendin wou bellen ging het echter mis.
Er kwam een vrouw aan de telefoon die 2x zei "excus, het nummer wat u heeft ingetoets, is op dit moment niet bereikbaar", en hierna volgt een bezetstoon.
Nu heb ik al verschillende keren m'n livebox gereset, alles nagekeken, en zelfs de helpdesk gebeld die me ook niet verder kon helpen dan alleen te melden dat ik maar m'n livebox moet herstarten.
Maar dit helpt dus niet.
Heeft iemand de zelfde problemen, of weet hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb al op google gekeken, en op de helpdesk site van wanadoo maar er staat niets bruikbaars

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 20:15
En daarmee laat je je afschepen ? Er is een probleem met een wanadoo dienst, of het nou de livebox is of iets anders, het probleem zal toch door hun opgelost moeten worden :?

Verwijderd

Topicstarter
Gebeld met de helpdesk maar weer, en ze zouden er naar kijken, want het was een probleem bij hun gaven ze toe.
Ze rade me aan om om 21.00 m'n livebox te resetten, maar dat is gelukkig niet meer nodig.
Alle nummers doen het weer gewoon.
Rare situatie en het wat nu precies het probleem is is me ook niet echt duidelijk

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Ik krijg af en toe klachten van mensen die ik bel, dat ik nummerweergave uit heb gezet... maar als ik ophang en direct trugbel dan staat ie wel aan.. Ook vreemd, maar goed... ik heb er geen last van :)

Dat ik de melding krijg dat 't nummer niet beschikbaar was, heb ik ook 1x meegemaakt.. is bij die ene keer gebleven.

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Krypt schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:12:
Ik krijg af en toe klachten van mensen die ik bel, dat ik nummerweergave uit heb gezet
Toen ik naar iemand belde vanavond, zeiden ze ook al dat ik een geheim nummer had, terwijl in mijn instellingen staat dat het nummer meegezonden moet worden.
Naja, dat vind ik dan niet van groot belang, ik hoop dat ik die vrouwenstem niet meer hoor :9