Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat kan je met een datakabel in een Toyota Prius

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 15:34
Ik weet niet helemaal zeker of dit het juiste forum is. Maar persoonlijk vind ik de Prius 1 grote gadget dus vandaar ;)

Ik heb sinds kort een Toyota Prius besteld en 1 van de opties was een datakabel. Alleen heb ik nog nergens kunnen vinden wat ik daar precies mee kan doen. Nu hoop ik dat iemand hier me dat kan vertellen.

Ik heb het al gevraagd aan de dealer maar die kon me ook niets vertellen en aangezien ik de auto pas half april krijg 8)7 kan ik dus ook nog niets uitproberen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Een auto is sowieso geen gadget en je had het dus beter in Thema Forum: Vervoer kunnen vragen. Dit topic gaat echter dicht. Je hebt de auto blijkbaar al besteld dus wacht even af en je weet het. Bestel hem er desnoods direct bij, maar als je dat in eersten instantie te duur vind, kan je ook vragen of de dealer hem eventueel later na kan bestellen.
Even geduld dus. Dit is namelijk geen goede basis voor een discussie... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.