Ik was met een vriend van me aan het praten over pc's en mobo's.
Hij had er nog 1 nodig en ik had hier een P4 mobo (heb ik nog steeds) en wilt em wel ruilen tegen een Gforce 4 Ti 4200 128 MB DDR.
Aangezien ik maar een brakke G4 MX420 64 mb heb vind ik het wel best om de volgende punten
2x zoveel bandbreedte
Snellere memory
2x zoveel geheugen
Mn opa heeft ook die Ti en het gaat bij hem goed, heeft dan bijna dezelfde specs behalve dat ie een 2 Gig proc heeft
Hoe dan ook, toch een vergelijking
MX: Joint Operations FPS: 2, met geluk 5
Ti : wel 20-30 fps met alles op med/high (ook reso)
Mn opa printte later een webpagina waar testresultaten van de Ti 4200 128 MB waren.
Hij bleek vervolgens gelijk te staan aan een FX5700! (qua dat spel geloof ik het wel)
Dus ik zal wel een heel verschil merken, maar de vraag is
1. Een goede ruil? MS-6399 voor een Gforce 4 Ti 4200 128mb
2. Zal ik volgens JULLIE een verschil merken?
3. Aan wat is hij gelijk volgens jullie?
*Search leverde niks op
Alvast bedankt
Sjibb
Hij had er nog 1 nodig en ik had hier een P4 mobo (heb ik nog steeds) en wilt em wel ruilen tegen een Gforce 4 Ti 4200 128 MB DDR.
Aangezien ik maar een brakke G4 MX420 64 mb heb vind ik het wel best om de volgende punten
2x zoveel bandbreedte
Snellere memory
2x zoveel geheugen
Mn opa heeft ook die Ti en het gaat bij hem goed, heeft dan bijna dezelfde specs behalve dat ie een 2 Gig proc heeft
Hoe dan ook, toch een vergelijking
MX: Joint Operations FPS: 2, met geluk 5
Ti : wel 20-30 fps met alles op med/high (ook reso)
Mn opa printte later een webpagina waar testresultaten van de Ti 4200 128 MB waren.
Hij bleek vervolgens gelijk te staan aan een FX5700! (qua dat spel geloof ik het wel)
Dus ik zal wel een heel verschil merken, maar de vraag is
1. Een goede ruil? MS-6399 voor een Gforce 4 Ti 4200 128mb
2. Zal ik volgens JULLIE een verschil merken?
3. Aan wat is hij gelijk volgens jullie?
*Search leverde niks op
Alvast bedankt
Sjibb