Teveel gelezen.....

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• NightCrawler_NX
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-01 14:46
Ik ben sinds een week me aan het verdiepen in waterkoeling, maar in plaats van het simpeler te maken lijkt alle informatie die ik zowel van hier als vele andere forums heb verkregen het juist alleen maar moeilijker te maken.
Er zijn zoveel fabrikanten, opties, sets, prijzen en andere dingen die leest dat ik op dit moment geen idee meer heb wat te kiezen...

Mijn huidige setup waar ik waterkoeling op wil hebben:

Case: Lian Li v2000+
CPU: Opteron 148 @3Ghz Zalman 9500 gekoeld
Ram: OCZ PC4000 VX Gold
Mobo: DFI Lanparty SLI-DR
GPU: XFX 7800GTX

De huidige koeling is niet voldoende.... 38 idle en 48 stressed. Ik heb al de IHS verwijderd maar het gewicht van de Zalman zorgt ervoor dat de core geen goed contact maakt als de kast overeind staat. |:(

Het liefst heb ik een start set om mee te beginnen, een 12cm radiator, los reservoir en losse pomp.
Het vreemde is dat ik enkele start sets op forums heb gezien die daar aan voldoen en vervolgens ga ik op de site van de fabrikant kijken en zijn het weer geintergreerde reservoir/pompen... :?
Als het even kan ook een set die ik later kan uitbreiden met een chipset koeler en GPU koeler...

Alvast bedankt..... :)

NC™

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Begin eerst eens in [rml][ WC] Het Grote Waterkoelingstopic Deel XV[/rml] te kijken, en als je er dan nog niet uitkomt, kun je je vraag ook in dat topic starten :)

Succes.

Dit topic is gesloten.