Toon posts:

Officiele waarschuwing

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op 15 december trof ik de volgende email in mijn digitale brievenbus aan:
Beste hmmmmmm,

Verwijderd in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..."
Het algemeen beleid #copyright

In de faq staat duidelijk uitgelegd dat het vragen of aanbieden van warez niet wordt toegestaan op het forum, toch meen jij dit te moeten doen. Bij deze ontvang je dan ook een waarschuwing met het verzoek de FAQ nog eens door te lezen.

Meer informatie over wat die waarschuwing inhoudt, kun je vinden in de banrichtlijnen:
De Banrichtlijnen

Met vriendelijke groet,

Xandrios / Siet,
Admin Netwerken,
Gathering of Tweakers
Mijn reply hierop:
Siet,

De site http://forum.xda-developers.com/index.php is een normale website die uitgebreide informatie over de qtek 9100 aanbied. Er valt nou eenmaal niet voor elke link die hier gepost word na te gaan of er niet ergens een patch voor iets wat misschien niet mag staat. Waarom een link naar http://forum.xda-developers.com/index.php niet is toegestaan is mij dus niet duidelijk.

Een officiele waarschuwing voor een link naar dit forum posten lijk mij dus ook zwaar overdreven.

Gr,
Lucas
Een link naar xda developers staat overigens ook in de OP.

Ben benieuwd naar andere mod/admin mening.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 12:48 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je zit hier in het veerkde forum. Tweakers.net Moddereter Forum is bedoeld als discussieforum aangaande de moderaties van reacties op de frontpage, en niet zoals de forumnaam doet suggereren voor topics om te praten met admins en/of moderators. Dat staat duidelijk omschreven in de TMF FAQ. Waar je wel terecht zou kunnen is Lieve Adjes, maar volgens Lieve Adjes FAQ en Policy zou je dus terecht kunnen bij het doktersteam, echter wel nadat je eerst contact hebt gezocht met diegene van wie je de waarschuwing hebt gekregen. Dat je een dag moet wachten op antwoord is niet meer dan logisch, admins en moderators zijn ook maar mensen en zitten niet 24/7 achter hun pc. Gun * Xandrios nog even de tijd om je mail te antwoorden :).

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En als je Robin niet geloofd..... neem maar van mij aan dat de anderen hetzelfde gaan zeggen.

Verwijderd

Laat ik me ermee gaan bemoeien. Ik ben namelijk degene die de SeM melding heeft gemaakt. Er stond eerst een andere link in je post die absoluut niet kon, die namelijk enkel ove rhet unlocken ging. Het zou jammer zijn als een goedlopend topic als het MDA Vario topic ten onder zou gaan aan unlock en warez gedoe.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 13:26 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 07:55
Wacht maar even tot ik vanavond tijd heb om mijn mail te lezen/beantwoorden.

Dit topic is gesloten.