[html/css/IE] Plaatjes zijn niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:00
Ik ben bezig met een kleine website voor iemand, die zo aardig was om de hele layout alvast te maken voor mij. Het probleem is op het moment dat met de huidige html/css het logo de helft van de tijd niet zichtbaar is in Internet Explorer (dus soms wel, soms niet). Dit is een vreselijk irritant probleem, zeker omdat ik niet weet waar het aan ligt.

Weet iemand hoe dit komt? Is het mijn fout of die van IE?

Om de bovengenoemde website te testen moet je even in IE kijken en een paar keer refreshen

hallo

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Dat is wel vreemd. Mischien dat het iets met de Guillotine bug in IE te maken heeft? Probeer het logo eens een border te geven om te kijken of ie wel op de juiste plek zit.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• truegrit
met een border zie je nog steeds niks, waarschijnlijk omdat hij er gewoon niet is ofzo

hallo

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

Het rare is dat ik als ik de images probeer aan te roepen vanuit de taskbar met:
code:
1
javascript:alert(document.getElementById("logo"))

ik een null terugkrijg in IE en een HTMLImageElement in FF :?
Komt door mijn FF extensie :X

Het is volgens mij niet de guillotine bug maar de peekaboo.

[ Voor 22% gewijzigd door André op 15-12-2005 13:03 ]

• truegrit
ik krijg dat bij alle plaatjes, dat hij alleen [object] zegt in IE, en bij firefox [object HtmlImageElement]

hallo

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

truegrit schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:57:
ik krijg dat bij alle plaatjes, dat hij alleen [object] zegt in IE, en bij firefox [object HtmlImageElement]
Dat is hetzelfde ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000

crisp

Devver

Pixelated

idd peekaboo; de div.logotitle (overigens onlogisch om hier een class ipv een id voor te gebruiken) een height of width geven maakt 'm zichtbaar in IE

Intentionally left blank

• truegrit
http://grit.programmin.net/menno/brons.html

Hij doet het nog steeds niet, terwijl div.logotitle een height en een width heeft nu.

Ik zat er aan te denken om logotitle relative te maken, net als de content en de sidebar, om vervolgens de content en sidebar omhoog te liften. Het enige probleem is dan dat er een gat van ~79 pixels onstaat aan de onderkant, die er voor zorgt dat je moet scrollen op 1024x768. Deze oplossing lijkt mij niet echt netjes dus daarom wil ik deze eerst proberen

edit:
heb het nu maar met relative gedaan ivm tijdsgebrek, maar alsnog bedankt voor het wijzen naar de peekaboo bug

[ Voor 11% gewijzigd door truegrit op 15-12-2005 14:02 ]

hallo

Pagina: 1