Cambridge Soundworks 550 THX in auto inbouwen

Pagina: 1
Acties:

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 18:46
Ik vroeg mij af of dit mogelijk is.
Ik heb nog een defecte Cambridge Soundworks 550 THX liggen. Bij deze set is de front left gestorven.

Omdat de front left overleden is wil ik hiervoor de center gebruiken. Het wordt dan dus 4.1. Als ik de set aansluit op de radio (mocht dat lukken) krijgt hij een stereo signaal binnen. Gaat dit dan nog klinken met right front en center als front speakers?

De set wil in van stroom voorzien dmv een transformator voor in de auto die van 12v 220v maakt.
Dan rest nog het aansluiten van de set op de autoradio.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Ik heb een JVC KD-S611 autoradio.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Als de HU een line-signaal heeft, kun je daar de set op aansluiten. Heeft de HU alleen een luidspreker uitgang, dan kun je voor 6 Euro oid een ''high-'' naar ''low-level'' omvormer aanschaffen.

Of het gaat klinken is subjectief en dus smaakgebonden. Er is redelijk veel over te vinden op het forum, gebruikt de search maar eens. Kijk wel even of de omvormer genoeg vermogen kan leveren voor de luidsprekerset. 150 Watt zou moeten voldoen, maar pak liever een 300 Watt. De 300 Watt omvormers zijn voorzien van een fan, om warmte onwikkeling te beperken.

Kijk eens op goedkoop.com, daar hebben ze naar mijn weten nog goedkopere omvormers dan bij Ron De Vries.

[ Voor 23% gewijzigd door Barry|IA op 15-12-2005 12:14 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz