Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik kan nergens maar dan ook nergens vinden wat de mening is van gebruikers over dit apparaatje.
Het betreft dit apparaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.lencoshop.nl/catalog/images/Lenco%20NAV-400.jpg
Meer info:
Eenvoudige navigatie van deur tot deur met kaarten voor West Europa.
Snel te bedienen door Touch Screen bediening. Het navigatiesysteem is binnen enkele seconden te plaatsen en te verwijderen. Het is een Plug&Go vriendelijk systeem.
Volledig GPS navigatiesysteem, met o.a.:
-3.5 TFT scherm met heldere 2D of 3D weegave;
-Geïntegreerde GPS-ontvanger, dus geen losse GPS-ontvanger nodig;
-Geïntegreerde Speaker;
-Geïntegreerde oplaadbare Accu;
-Keuze instructiestem uit 8 talen,keuze uit: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Zweeds, Deens.
-Navigatiesoftware en kaarten (NAVTEQ) van West-Europa met kaarten van:
Nederland, België, Luxemburg, Groot-Brittannië, Duitsland, Ierland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Griekenland en Liechtenstein.
-SD-Card slot voor aflezen software (incl. 128Mb SD-Card)
-Houder voor in de auto (te bevestigen dmv zuignap)
-Weergave van o.a.: Snelheid, Kompas, Nuttige plaatsen, Geschatte aankomsttijd, Afstand tot bestemming
-Incl. USB-kabel, installatie en software op CD, 12-volt auto adapter, 230 Volt adapter en een draagtas.
bron: wehkamp.nl

Nergens userreviews te vinden. Niet via google of via GoT. Gezien ik 'm voor €333 bij de Media Markt zag staan leek het mij wel een scherp prijsje. Nou is voor mij de vraag wie heeft ervaring hiermee? zo ja, wat is je ervaring? Misschien herkent iemand het apparaat onder een andere fabrikant of typenummer :)

Alvast onwijs bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 15-12-2005 11:42 ]

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Bump... iemand? :(