Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Tweakers,

Ik wil eigelijk voor het eerst een telefoon met abonnement gaan kopen/aanschaffen.
Eigelijk vind ik dit ergens eng maar eigelijk was ook wat meer aan het orienteren.
Het leuke is dat ik ook een PSP wou gaan kopen binnenkort. Nu zie ik vandaag in de spits een combinatie van de Nokia 2600 (als het goed is) plus een PSP leverbaar uit voorraad.

Ergens vroeg ik me af of iemand een Nokia2600 heeft of hiermee ervaring heeft.
Is dit nou een goede telefoon?

Het abonnement luid als volgt.

*(met inruil) i.c.m een 2-jarig T-Mobile Relax 150 abonnement met 150 belminuten t.w.v. €21.50.
Is dit nou weer typisch zo een truuk om iemand goed te naaien voor 2 jaar.
Want de telefoon zelf is neit veel speciaals naar mijn mening.

Hoewel aan de andere kant gebruik ik me telefoon echt alleen om te bellen en te smsuh.
Veel speciaals hoeft het niet te zijn, als die qualitatief maar goed is op die aspecten.

Iemand nog tips. Of weet iemand toevallig nog andere aanbiedingen waar een PSP bij inbegrepen zit.
Ik zou het liefst een abo willen hebben van tussen de 17.50 tot 25 euro per maand.

• MrCaleb
Anyone? :)

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Hmm, hoop niet dat dit te off topic is hier.

Kijk, als je een abbonement neemt met toestel zit die toestelprijs in het abbonement verwerkt (vergelijk maar 'ns een simonly met een vergelijkbaar aantal belminuten). Een abbonement met toestel is een manier om een toestel met wat korting op afbetaling te kopen.
Als er gestunt wordt met extra goodies dan gaat het meestal om een eenvoudig basistoestel zoals in dit geval de 2600, die is dan zo goedkoop dat er ook nog geld over blijft om je een PS "kado" te doen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 19:13

QkE

In your face Gnagna

De 2600 lijkt me gewoon een eenvoudig, degelijk toestel zoals je van Nokia mag verwachten. Als de eenvoud een graadmeter is voor hoe degelijk het ding is dan zit het wel goed. De oude 33 serie was qua kwaliteit echt fenomenaal. Die van mij is regelmatig tijdens het fietsen op de grond gestuiterd. Hopelijk is hier iemand die de 2600 heeft, want dan weet je zeker dat het goed zit. Blijft natuurlijk wel dat je gewoon in termijnen betaald voor je PSP.

• MrCaleb
Idd jah...
Hmm :)
Zo moet je dat dus zien idd.
THnx