Toon posts:

"Gerounde" kabels mooi afwerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn IDE kabels geround en met aantrekstripjes en tape afgewerkt, maar het moet mooier kunnen volgens mij :)

Ik zie weleens op CASEMOD sites dat mensen er een soort plastic buis omheen hebben gedaan, weet iemand wat voor materiaal ik hier voor kan gebruiken? en waar het te koop is?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 18:55
GAMMA

| I've got permission to color outside the lines |

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TAOE eromheen kan ook mooi zijn, of van dat spul voor het handvat van een tennisracket [wel hele dunne kiezen]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Gamma, Praxis en andere doe het zelf zaken. Kan je in verschillende kleuren krijgen, oranje, rood , blauw, zwart enz

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
GAMMA

Verwijderd

Gewoon ducktape er omheen >:) blijft altijd goed zitten en het glimt ook nog eens mooi.

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:52
Gebruik krimpkous alleen niet te warm maken.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Gewoon met kabel binders:
Afbeeldingslocatie: http://www.rorupc.nl/reviews/rounden/stap2b.jpg
Of kijk hier:
http://www.rorupc.nl/reviews/rounden/

Verwijderd

ik heb het in zo'n plastieken buis gedaan

kijk maar eens => www.tomamod.com

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 08:32
ik heb ze gewoon met plakband bij elkaar gebonden. Gaat perfect.

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Bij conrad hebben ze een soort spiraal slangen, heel goedkoop.. Gebruik het ook om mijn voedingskabels een beetje netjes af te werken etc... kost maar iets van 1,50 per meten ofzoiets...

(heb wel een fotootje, maar hoe krijg ik die in godsnaam in dit bericht ??)

IP Rocks

• Artcore
  • Niet online
Als je geen zin hebt om het zelf te doen, kun je zo ook hier www.ocshop.nl halen.

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 10:18 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Als je geen zin hebt om het zelf te doen, kun je zo ook hier www.oc-shop.nl halen.
:D

• Artcore
  • Niet online
Zonder streepje doet ie het ook hoor :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Er stond op de HCC een vent met spiraalslang. Hij produceerde dit zelf, en deed de HCC als hobby. Hij kwam uit Putten. Heeft iemand toevallig zijn adres? Ik heb grote hoeveelheden spiraalslang van een afwijkende maat nodig, wellicht dat hij dat kan maken.

Spiraalslang is bruikbaar en makkelijk voor ronde IDE kabels. De kabels van OC-Shop zijn in een buisje (krimpkous?) geschoven. Daarvoor moet je dan wel de connector loshalen, wil je het zelf doen. Is naar mijn mening wel het mooist. (meest "clean")
Pagina: 1