half life2 sand traps kan niet verder

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 10:09
Een beetje een ouder spel, maar ik speel het pas nu (nieuwe videokaart)
Nu zit ik vast in Sand Traps, in de kleine canyon waar je voor het eerst de Pheremone Glands (bugbait) uit zo' n monster haalt. Als dat gedaan is moet de Vortigaunt (vriendelijke monster) je verder meenemen naar het Vortigaunt camp. (volgens walkthrough)

Nu blijft mijn vriendelijke monster gewoon staan, hij neemt me nergens mee naartoe. M.a.w., het spel loopt voor mij hier dood.
Iemand enig idee?

Zoeken via google en tweakers levert voor dit specifieke probleem niks op.

signature

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-10 17:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb je het spel al gepatched via Steam? (Gebeurt automatisch als het goed is) Ik meen dat er vlak na het uitkomen wel meer van deze bugs inzaten die gefixt werden met patches. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:04
Misschien dat je even het spel ook koopt?

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Probeer even een vorige ( of 1 daarvoor ) save te laden en dan nog eens erheen te spelen. Kan me herinneren dat dat bepaalde script bugs verhelpt.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 11:36
Inderdaad, koop het origineel en je hebt nergens last van. Dit is een bekend probleem met de pirated versies van het spel...

Foei O-)

Gravity sucks...

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 10:09
tja, een spel kopen als je weet dat je pc het niet trekt.... daarom even een copiedje geleend nu ik een nieuwe config heb... Maar als dit onder de noemer bugs valt. Kan ik het spel kopen en via de saved games verder gaan waar ik was?

signature

• tjmv
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-10 10:42
1-0-Ed schreef op donderdag 15 december 2005 @ 01:06:
Inderdaad, koop het origineel en je hebt nergens last van. Dit is een bekend probleem met de pirated versies van het spel...

Foei O-)
Er staat nergens dat hij het spel op illegale wijze verkregen heeft.... Nu staat er wel iets wat daar op neer komt.. En ik heb ditzelfde probleem ook meegemaakt (met legale versie!!).

Oplossing is al gegeven, gewoon een tijdje terug gaan :)

brooks123 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 01:10:
tja, een spel kopen als je weet dat je pc het niet trekt.... daarom even een copiedje geleend nu ik een nieuwe config heb... Maar als dit onder de noemer bugs valt. Kan ik het spel kopen en via de saved games verder gaan waar ik was?
Bij de legale versie worden alle steamapplicaties en -gegevens opgeslagen onder _path_waar_steam_of_hl2_is_geinstalleerd/SteamApps/_spel_/_spel_/SAVE.

Ik kan het nu niet zijn bij HL2, maar wel bij HL2 Lost Cost, daar is het (bij mij):
E:\Games\Steam\SteamApps\xxx\half-life 2 lostcoast\lostcoast\SAVE

[ Voor 47% gewijzigd door tjmv op 15-12-2005 01:16 ]

Verwijderd

Niet legaal = geen hulp. Zeker niet als dit probleem eigenlijk alleen voorkomt bij illegale versies.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.