Toon posts:

[XP] Windows auto update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He allemaal,

Ik word om de 5 minten door win XP lastig gevallen met de mededeling dat windows zichzelf gaat rebooten, na een auto-update. Nu moet mijn pc komende uren gewoon blijven draaien, kan nu dus niet rebooten. Ik heb ook niet echt zin om tot 6 uur morgenvroeg die schermpjes weg te klikken. Kan ik dit gedoe wegkrijgen zonder reboot??

Bvd!!

Verwijderd

Gewoon even Automatische updates uitschakelen (onder Configuratiescherm, Automatische Updates) :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:01:
Gewoon even Automatische updates uitschakelen (onder Configuratiescherm, Automatische Updates) :)
Valt ie me dan niet meer lastig? had hem al op de op 1 na laagste stand gezet!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
1 na laagste stand :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Als onder Taakbeheer het proces "wuauclt.exe" stopgezet wordt, zal hij zich niet opnieuw opstarten als de Automatische updates volledig (laagste stand) uitgeschakeld zijn :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 00:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
dank u allen zeer! welterusten!

Verwijderd

Terusten ;)

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Ik had vandaag precies datzelfde berichtje. Komt om de 10 minuten ofzo weer terug. Lekker handig als je net een game aan het spelen bent. Hele beeld is dan fucked up (heel donker) en dan moet ik weer wegklikken. Handig dat ik dit even lees. :)

Goud is geen geld

Pagina: 1